Livsglädjen håller på att dö ut
..känns det som. Jag får oftare och oftare ledsna tankar. Och när jag tänker efter så känns inte saker, som jag känt att jag vill göra, lika kul längre. Jag fylls med "vad är meningen" . Jag är 24år gammal och har "åldersångest". Jag håller på bli gammal, jag har inga barn, jag har inte fått ha tillräckligt kul i livet. Jag tänker på att ens föräldrar är gamla om 20 år, och får lite ångest.
Jag har alltid varit personen som är glad och fylld med äventyr som jag vill göra livet. Jag har alltid tänkt att jag kommer aldrig bli deprimerad eller liknande, nu är jag rädd jag ska gå precis ditåt. Men jag vill inte.
Jag är i ett förhållande som varit och är upp å ner. Jag vet inte riktigt vad jag vill med det. Ibland vill jag göra slut samtidigt som jag vill va med personen. Jag har knappt några vänner, har två stycken som jag kan träffa. Träffas dock sällan... jag jobbar men min ekonomi är nästan på 0 varje gång jag får lön ändå. Ja.. saker är inte så roliga. Vad ska man ta sig till?? Nu ligger man här med gråten och tankarna. Snälla.. hjälp? Några tips?