• Meddelande borttaget
  • Svar på tråden Tjejer, vad göra för att ni ska få orgasm?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Kvinna) skrev 2018-02-27 00:27:57 följande:

    Nu har jag extremt lätt för att få orgasm så jag gissar att jag inte tillhör vanliga kvinnor.

    smeka klitoris med vad som helst, fingrarna, tungan-men det måste vara blött!-annars gör det ONT!

    Om mannen har en sväng snopp och han ligger på min rygg när jag ligger på mage får jag orgasm i analen eller g-punkten som det heter.

    Jag kan få orgasm genom samlag om jag spänner mina slidmuskler eller vad de heter riktigt hårt samtidigt som den går in och ut.

    jag kan få orgasm genom att smeka bröstvårtorna eller om mannen suger hårt på de.

    Lycka till!


    Orgasm genom att han suger på dina bröstvårtor säger du? Det kan inte vara så vanligt ändå men det låter härligt. ;)
  • 69080414

    Så får hon orgasm genom slicka bröst vårta och slicka hennes könsorgan och smeka med finger vid g punkt

  • Anonym (Hmmm)

    Alltså det här är ju jävligt individuellt. Men såhär gillar jag det.

    Stimulera klitoris. Det är det viktigaste. Ta det lugnt, ingen press på att prestera orgasm, annars är det ett stort mentalt hinder. Ta in feedback om vad som är skönt genom att lyssna o var uppmärksam, genererar det ett stön så känns det skönt. Tycker om en jämn takt, gillar INTE att öka på mot slutet. Går det lite trögt så stoppa in ett finger eller två i fittan, behöver inte vispa som en jävla elvisp därinne, räcker nästan att bara ha dom inne, eller köra en långsam in-o-ut. Är man busig kan man stoppa en ringer i röven också (blanda dock inte fingrarna!).

    Tycker det är svårare att komma ståendes på alla fyra (speciellt om killen ska hjälpa), liggandes eller sittandes går utmärkt. När man rider så är det ju perfekt om killen smeker klittan samtidigt, blir en kraftfull orgasm och min favorit. 

    Känner man sig lite blyg kan det vara skönt om det är mörkt i rummet eller ha täcke över sig, på överkroppen eller gömma ansikte i kudde .. Det är ju en lite utelämnande position när någon är nere mellan ens ben ;) 

    Sen beror det ju på hur kåt man är, hur fort det går. Tycker inte om förspel!! Det är vansinnigt tråkigt.. 

  • Mrs X

    Jag ääälskar tex när mannen går ner mellan mina ben och slickar mig med sin helt fjäderlätta tungspets över min klitoris, med samma försiktiga slick och takt hela tiden. Alltså inte snabbt och mer fast samt snabbare och snabbare som jag tror att många andra tycker är skönt. Hela min kropp skälver och jag andas genast tyngre. Jag håller gärna mannen om bakhuvudet och tycker det är skönt att liksom jucka försiktigt och röra klitoris mot hans utsträckta tunga. Får jag nu dessutom samtidigt ett finger in i mig och jag är i himmelriket? Och detta är ju inget som någon kan klura ut så jag brukar vägleda på en gång, med kvarhållen sexig känsla, kanske viskar jag i hans öra vad jag vill att han ska göra med mig?

  • Honsägerhej

    Jag kommer oftast efter att han har kommit och då brukar han fingra mig samtidigt som han stimulerar klitoris, älskar det! 


    Men min bästa orgasm fick jag häromdagen och det började med han lekte och nöp hårt i mina bröstvårtor, varvade mjuka smekningar med hårda nyp. Det är en extrem turn on för mig, blir riktigt våt och sugen då. När han hade lekt klart knullade han mig bakifrån och trycke ner mitt huvud i sängen. Fick ta emot smisk samtidigt. Medan han knullade mig smekte jag klitoris och när jag kom nära så saktade han ner och höll min hand stilla, såhär häl han på flera gånger. Sen fick jag vända mig om till rygg med mina ben på hans axlar. Jag fick fortsätta smeka mig medan han fortsatte knulla mig hårt. När jag inte kunna hålla tillbaka mer så fick jag lov att komma men jag var tvungen att ha ögonkontakt med honom under hela orgasmen. 


    Jag har aldrig kommit så stort som jag gjorde då! Det var nog en blandning av att vi eggat upp varandra hela dagen och att jag blev avbruten flertalet gånger när jag var påväg under sexet. Måste få uppleva detta igen, blir sugen bara av att skriva om det här. 

  • Anonym (Osäker)

    Bara jag som inte har någon aning om hur jag ska komma med en partner? När jag e själv behöver jag hård stimulans på klitoris men när jag är med en kille tycker jag inte att det alls känns. Blir även obekväm att oralsex och tycker inte att det är så skönt.

  • KimLinnefeldt
    Anonym (Osäker) skrev 2023-07-09 06:22:23 följande:

    Bara jag som inte har någon aning om hur jag ska komma med en partner? När jag e själv behöver jag hård stimulans på klitoris men när jag är med en kille tycker jag inte att det alls känns. Blir även obekväm att oralsex och tycker inte att det är så skönt.


    Våga ha verkstad, prova er fram, våga fråga, våga be om vissa saker, säg "lite mer så" eller "lite lösare där" etc, säg helst inte bara "nej".
  • Anonym (Osäker)
    KimLinnefeldt skrev 2023-07-09 07:34:47 följande:
    Våga ha verkstad, prova er fram, våga fråga, våga be om vissa saker, säg "lite mer så" eller "lite lösare där" etc, säg helst inte bara "nej".
    Tack för tips. Dock känns typ inget skönt, jag tycker bara det är skönt när jag får orgasm, allt innan det känns knappt. Någon som är likadan? Tycker om sex men det är mest för grejen, inte för att det är superskönt
  • Anonym (Qvinnan)

    För mig är det superviktigt att min partner visar hur upphetsad han är. Det är liksom en sorts psykisk ingrediens som måste finnas för att jag ska få orgasm. Han måste vara minst lika upphetsad som jag är för att det ska funka.

  • Anonym (X)
    Anonym (Osäker) skrev 2023-07-13 02:07:28 följande:
    Tack för tips. Dock känns typ inget skönt, jag tycker bara det är skönt när jag får orgasm, allt innan det känns knappt. Någon som är likadan? Tycker om sex men det är mest för grejen, inte för att det är superskönt
    Äntligen någon som jag. Precis så är det för mig. Jag kan liksom inte säga vad som är skönt, för det enda som är fysiskt skönt för mig är orgasmen.
  • Pixie99

    För mig är en stor del av uppladdningen innan orgasm att jag ser min partners upphetsning. Känslan att det är jag och min kropp som gör honom kåt, gör att jag själv blir fruktansvärt uppeggad. Det är hur han ser på mig och hur han tar på mig, och hans hunger som avspeglas inuti mig.

    Jag har turen att kunna komma ganska lätt via vaginal penetration enbart, dvs utan att klitoris stimuleras direkt. Jag kan visserligen smeka mig själv medan vi har sex, men det är mest för att hetsa upp honom, inte för att ta mig själv till orgasm.

    För att kunna komma med honom inuti mig är det för min del endast missionären som fungerar. Jag vill gärna ha benen uppdragna runt hans midja, helst så att han tar tag i mina fotleder och trycker upp benen, så att min rumpa lyfts upp lite. Då kommer han hela vägen in tills ollonet ligger emot livmoderhalsen. Här behöver han knappast stöta, utan det räcker med att han bara gungar lite långsamt fram och tillbaka och pressar sig hårt mot mig för varje gungning.

    Det är osannolikt skönt och det brukar sällan ta mer än ett par minuter för mig att komma så här. Fortsätter han att pressa sig mot mig nu utan att gunga, så kan jag komma flera gånger till i en serie av orgasmer tills även han kommer. Jag älskar den här typen av långsamt böljande, djupt penetrerande sex.

  • Pussan
    Anonym (Osäker) skrev 2023-07-09 06:22:23 följande:

    Bara jag som inte har någon aning om hur jag ska komma med en partner? När jag e själv behöver jag hård stimulans på klitoris men när jag är med en kille tycker jag inte att det alls känns. Blir även obekväm att oralsex och tycker inte att det är så skönt.


    Försök koppla bort det där orgasmkravet.
    Det går lättare ju äldre man är i o f s,vet ju inte hur gammal du är Men jag är väldigt gammal. Och njuter fortfarande av att knulla, här och nu, det är du och jag och så skönt... Om han kommer innan jag har fått orgasm är det väl inte hela världen, jag kan fixa den själv om jag vill eller så väntar jag. Han njöt av mig i alla fall, jag bjuder gärna på det, härligt att han är så kåt på mig. 
    En annan gång kan jag få flera orgasmer i följd, det beror på så många olika faktorer.. Men sätt det inte som ett krav för vartenda knull.
Svar på tråden Tjejer, vad göra för att ni ska få orgasm?