Tredjebarnet? skrev 2017-07-14 18:44:08 följande:
Vecka 8 idag (7+0) och VUL på måndag. Är så stressad och nervös, kan inte tänka på nät annat. Analyserar symptomen hela tiden, gör brösten mindre ont nu eller inte. Oroar mig för att jag inte är särskilt trött och att illamående och onda bröst har minskat. Det var likadant vid dom tidigare MA...., suck. Tänk om det är samma igen på måndag.... orkar inte:(
Samma här eller jag tänker på det väldigt ofta hur jag mår och vad jag känner. Försöker slappna av och rekommenderar detsamma till dig. Har haft tidigt missfall och tappat ett barn i vecka 21 pga för tidig födsel av oklar infektion. Längtar så efter barn coh 3 år har gått sen vi började föröka med mycket smärta pga det jag beskrev innan. Så jag oroar mig också känner jag ej klarar så mycket mer smärta. Men vi vill ju ha barn så om nått händer igen är det ju bara fortsätta försöka :( går ju liksom inte ge upp. Men håller med, det är oroligt och smärtsamt. Men jag försöker att njuta nu. Inget tyder på att nått skulle hända och gör det det är det bttre ta itu med det då. Inte förvänta sig det innan.. det är bättre istället njuta och va glad men jag försöker att inte heller förvänta mig att det ska gå bra, för då blir det också smärtsamt, varken positiva eller negativa förväntningar utan bara känna lycka i nuet typ ;) det försöker jag göra. men det är inte lätt.
håller tummar för oss båda <3