vart är gubbröran ??
läser midsommartrådarna,men INGEN verkar åta gubbröra ? varje eftrmiddag kl 3 varje år så länge jag kan minnas äter vi det iallafall
läser midsommartrådarna,men INGEN verkar åta gubbröra ? varje eftrmiddag kl 3 varje år så länge jag kan minnas äter vi det iallafall
surströmming riktig delikatess !!
"Var är gubbröran? ska det vara.
Vart = riktning (ex. "Vart ska vi åka?", "Vart tog alla språkkompetenta skribenter vägen?")
Var = befintlighet (ex. "Var är boken?", "Var är alla språkpoliser när de behövs?")
Vart = riktning (ex. "Vart ska vi åka?", "Vart tog alla språkkompetenta skribenter vägen?")
Var = befintlighet (ex. "Var är boken?", "Var är alla språkpoliser när de behövs?")
Vi gör en gubbröra på gravadlax istället för sill. Såå gott. Äts på en bit knäckebröd.
Jag har hört namnet förr, men fick googla för att kolla vad gubbröra innehöll. Det låter inte särskilt gott, så jag förstår att det inte är så populärt.