När syntes era magar??
Hej!
Jag är i vecka 11+5 och undrar när era magar började komma fram? :)
Jag har tappat alla mina symptom förutom tröttheten.. så måste ha något att glädjas åt, haha! :)
Hej!
Jag är i vecka 11+5 och undrar när era magar började komma fram? :)
Jag har tappat alla mina symptom förutom tröttheten.. så måste ha något att glädjas åt, haha! :)
Nån gång kring vecka 22-25 med alla tre barn.
I vecka 18-20 började den puta med de första 2 med nummer 3 redan i vecka 14-15. Kan vara att det bara är 13 månader mellan barn 2 och 3.
Vart svullen direkt men magen började mer i 14. Första barnet. Men beror också på hur livmodern är placerad o så :)
Svullnade lite innan jag plussade. Har inte gått ner än men det har inte blivit mer än men plussade i Torsdags dock..
Runt vecka 20 med sonen och redan i vecka 14 denna gången.
Är i vecka 15 nu och det syns tydligt att jag är gravid.
Fick blickar redan v.9, v.14 gällde mammabyxor eller på tok för stora vanliga byxor. Låg över sf-måttet snabbt och slutade på storlek xxxl!
Första barnet i v.17
Andra barnet: direkt
Anledning: uttänjda bukmuskler och gasighet. Såg ut som höggravid första 3 månaderna på kvällen efter maten. På morgonen sjönk d tillbaka så pass att jag kunde dölja ett par timmar på jobb i en slapp tröja????
Med barn nr 1, runt vecka 11.
Nu gravid med andra vecka 6+0, magen började puta nertill förra veckan, har riktigt fått försöka dölja den i helgen då vi träffade många släktingar och sambon påpeka att de syntes! Fick mf i april så vill liksom inte gärna att nån släkting vet innan vecka 13
Barn nr 1, kring v 12. Vsr dock mycke smalare än jag är idag, så blev svullen i sinne ! Haha
Nu har jag precis plussat igen efter 3 missfall så hoppas liten stannar denna gång så återkommer ja om några veckor med resultat haha :D
Från V14-15 så var det mammabyxor som gällde och i mitt fall sa det pang på bara några dagar från att inte ha synts alls
V.10-12 började det, eller så var jag mest svullen men kunde inte ha vanliga byxor då redan.
Nu i v.23 ser jag verkligen stor ut!
Började synas mer än bara svullnad runt v11-12 och nu i v.16+4 ser jag ut så här, har en dotter sen innan och väntar tvillingar denna gång <3
I vecka 6