Så jävla rädd.. HJÄLP!
Hej!
Har skrivit här förrut.. tror jag håller på få en psykos men har trott det nu i över ett år och inte fått det så man börjar ju undra vad fan det är för fel på mig. Lider av OCD och ångest.
Idag har det varit en av de värsta dagarna på länge har haft så sjukt konstiga tankar paranoida tankar.. VET ATT de inte är verkliga tankar typ att min flickvän försöker förgifta min mat osv. De är bara sjuka tankar som jag inte vill tänka men kommer upp hela tiden i vissa samanhang. Ibland känns det som jag inte ens vet om jag tror på de eller inte.. Är det ångesten som spökar? Är så jävla rädd att börja tro på tankarna. Tänk om jag blir helt paranoid och isolerar mig och slutar äta för att jag tror folk försöker förgifta mig!! Asså orkar inte med dom här tankarna vill bara kunna slappna av.. Har skrivit här förut och det är väl en del av mina tvångshandlingar vill ha bekräftning att jag inte är sjuk.. men helst vill jag veta också om jag är sjuk i huvudet så jag kan göra nåt åt det. Gick hos en terapeft och de såg inga tecken på psykos eller nåt. VILL BARA BLI NORMAL IGEN.
Allt är så kaos i huvudet...
Sammanfattning
Är sjukt rädd att börja agera och tro på tankarna.
Tänk om jag tror på tankarna
Tänk om jag är psykotisk / håller på bli