• cb66

Muslimer bombar partilokal - inte terrorism?

I göteborg har en extrem muslimsk orgainsation med utbildning utomlands bombat partilokaler. All bevsining visar hur de förberrett sig och att de vill ingjuta skräck - men det klassas inte som terror. Om en bombning i centrala Göteborg inte är terror - vad får då muslimer göra ?

• Svar på tråden Muslimer bombar partilokal - inte terrorism?
  • cb66

Det  var tre bomber som placerades ut mellan november och januari, 2 exploderade. Det var vid Syndikalisternas bokkafe och andra vid en camping. De är åtalade nu Igöteborg

• KlunsSmurfen
    cb66 skrev 2017-06-09 18:23:38 följande:

I göteborg har en extrem muslimsk orgainsation med utbildning utomlands bombat partilokaler. All bevsining visar hur de förberrett sig och att de vill ingjuta skräck - men det klassas inte som terror. Om en bombning i centrala Göteborg inte är terror - vad får då muslimer göra ?

Försök att läsa hela artikeln ordentligt nästa gång.
  • KillBill
    cb66 skrev 2017-06-09 19:44:50 följande:

Det  var tre bomber som placerades ut mellan november och januari, 2 exploderade. Det var vid Syndikalisternas bokkafe och andra vid en camping. De är åtalade nu Igöteborg

Försöker du skylla terrorbrott som begåtts av svenska nazister på muslimer? Det var osedvanligt lågt.

Terrorismforskaren Magnus Ranstorp anser att det handlar om terrorbrott som, begåtts av svenska nazister.

www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article24998066.ab

Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • cb66

Jag trodde det var ett terrordåd och förutsatte att det var muslimer, jag ber om ursäkt. Eftersom det var nazister så var det inte terror, inga blommor på brottsplatsen och inga protestaktioner eller massmöten för att hedra offren.

Sorry, tog fel

• FDFMGA
    cb66 skrev 2017-06-10 16:55:10 följande:
    Jag trodde det var ett terrordåd och förutsatte att det var muslimer, jag ber om ursäkt. Eftersom det var nazister så var det inte terror, inga blommor på brottsplatsen och inga protestaktioner eller massmöten för att hedra offren.

Sorry, tog fel
    Snyggt sätt att visa hur inkonsekventa vi är i vår bedömning av vad som är terrorism.
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
Svar på tråden Muslimer bombar partilokal - inte terrorism?