• pratbubblan

Tips på att fira 10 år tillsammans

Vad har ni för bästa tips på vart, hur och vad man kan göra när man firar 10 år tillsammans?

Vill att den dagen ska bli oförglömlig och romantisk. Min sambo är totalt oromantisk och han skulle aldrig få för sig att planera eller göra något speciellt denna dag. Så därför vill jag göra det.

Vi har en snål budget då jag är mammaledig och har extremt lite pengar. Men kan ändå tänka mig att lägga någon tusen lapp eller två. Har funderat på spa men vart ska man åka? Och hur dyrt blir det egentligen med behandlingar och sånt? Kommer ha mer pengar till hösten då jag börjar jobba igen. Kan man göra något litet romantiskt på årsdagen och sen boka in en fullspäckad spaweekend längre fram med flera behandlingar?

Behöver tips på hur man kan överraska sin sambo med några härliga dagar för oss själva.

Vad har ni för tips?

Tacksam för svar.

• Svar på tråden Tips på att fira 10 år tillsammans
  • Mikaelayasar

Boka bord för två på en finrestaurang(se till att skaffa barnvakt) sen kan ni alltid checka in på hotell efter det. Eller skippa hotellet och så kan du köpa dig en weekend till exempelvis Paris i höst(som du kan betala av i höst). Lägg in biljetterna i ett kuvert och ge det till din sambo under middagen.

Svar på tråden Tips på att fira 10 år tillsammans