Bf januari och februari 2018
Hej! Är i vecka 7 och är beräknad till skiftet mellan januari och februari nästa år. Finns det några fler som är sugna på att starta en Facebook grupp för oss som ska få januari/februaribebisar?
Hej! Är i vecka 7 och är beräknad till skiftet mellan januari och februari nästa år. Finns det några fler som är sugna på att starta en Facebook grupp för oss som ska få januari/februaribebisar?
Hej!
Plussade precis igår, bör vara i vecka 5 nu så räknar med BF i mitten/slutet av Februari 2018! Skulle jättegärna ha folk att prata med om allt, är så förvirrad och helt ny på detta! (Första barnet)
Hej, jag vill gärna gå med o Fb-gruppen om det är ok. Jag förstår inte riktigt hur man skickar PM här. Vet ni hur jag gör för att komma med?
Hej, jag vill gärna gå med o Fb-gruppen om det är ok. Jag förstår inte riktigt hur man skickar PM här. Vet ni hur jag gör för att komma med?
Hemlig fbgrupp FebruariMammor2018
Pma mig för inträde
Hej! Finns det någon grupp på Facebook som är hemlig med bf i februari? Både "vi som gillar att baka bullar" och "februarimammor 2018 är ju inte hemliga..?! Skulle gärna var med i en hemlig grupp!!
Hej,
Absolut!
Tycker det låter som ett bra förslag
Du kan skicka PM till mig med ditt facebooknamn så lägger jag till dig =)
Jag vill också gärna vara med...
Ny här på Fam.liv:) finns det någon hemlig fb grupp för bf jan 2018?
Hejhej jag vill jättegärna vara med i eran fb grupp. BF 8 feb
Hej,
Jag har varit "hemlig" här tom nyss, 12 veckor i fredags :) 11+4 idag.
Går gärna med i hemlig grupp på facebook.
1a barnet efter ett mf, boendes i Stockholm.
Tacksam om nån kan lägga till?
Denise
Hej! Är ny här bf den 26/2 2018 skulle gärna vilja vara med i en hemlig facebookgrupp. Har två flickor födda 2012 & 2014.
Hej,
Jag har varit "hemlig" här tom nyss, 12 veckor i fredags :) 11+4 idag.
Går gärna med i hemlig grupp på facebook.
1a barnet efter ett mf, boendes i Stockholm.
Tacksam om nån kan lägga till?
Denise
Om ni pmar mig kan jag nog lägga till er :)
Nån som vill läggs till mig i Facebook gruppen? Har BF den 26/2 :)