• Mandie123

Bf januari och februari 2018

Hej! Är i vecka 7 och är beräknad till skiftet mellan januari och februari nästa år. Finns det några fler som är sugna på att starta en Facebook grupp för oss som ska få januari/februaribebisar?

• Svar på tråden Bf januari och februari 2018
  • Sandbergjosefine

Hej!

Plussade precis igår, bör vara i vecka 5 nu så räknar med BF i mitten/slutet av Februari 2018! Skulle jättegärna ha folk att prata med om allt, är så förvirrad och helt ny på detta! (Första barnet)

• lyckligtlottad1234

Hej, jag vill gärna gå med o Fb-gruppen om det är ok. Jag förstår inte riktigt hur man skickar PM här. Vet ni hur jag gör för att komma med?

• Tumvante
    lyckligtlottad1234 skrev 2017-06-16 22:11:03 följande:

Hej, jag vill gärna gå med o Fb-gruppen om det är ok. Jag förstår inte riktigt hur man skickar PM här. Vet ni hur jag gör för att komma med?

Man skickar pm, med sitt riktiga namn. Klicka på hennes namn så ser du att där kom mer upp att du kan skicka meddelande
  • Bättanplättan

Hej! Finns det någon grupp på Facebook som är hemlig med bf i februari? Både "vi som gillar att baka bullar" och "februarimammor 2018 är ju inte hemliga..?! Skulle gärna var med i en hemlig grupp!!

• Fiorenza
    Bättanplättan skrev 2017-06-22 23:27:04 följande:
    Hej! Finns det någon grupp på Facebook som är hemlig med bf i februari? Både "vi som gillar att baka bullar" och "februarimammor 2018 är ju inte hemliga..?! Skulle gärna var med i en hemlig grupp!!
    Jodå, FebruariMammor2018 är hemlig.
  • goaround
    Mandie123 skrev 2017-06-13 21:05:29 följande:

Du kan skicka PM till mig med ditt facebooknamn så lägger jag till dig =)

Skickat PM
  • Lady-S

Ny här på Fam.liv:) finns det någon hemlig fb grupp för bf jan 2018?

• DeniseH

Hej,

Jag har varit "hemlig" här tom nyss, 12 veckor i fredags :) 11+4 idag. 
    Går gärna med i hemlig grupp på facebook.
    1a barnet efter ett mf, boendes i Stockholm.

Tacksam om nån kan lägga till? 
    Denise 

• Iellop

Hej! Är ny här bf den 26/2 2018 skulle gärna vilja vara med i en hemlig facebookgrupp. Har två flickor födda 2012 & 2014.

• Bellsss
    DeniseH skrev 2017-07-11 09:55:59 följande:

Hej,

Jag har varit "hemlig" här tom nyss, 12 veckor i fredags :) 11+4 idag. 
    Går gärna med i hemlig grupp på facebook.
    1a barnet efter ett mf, boendes i Stockholm.

Tacksam om nån kan lägga till? 
    Denise 

Kul med en Stockholmare med första barnet :) pma mig ditt namn så kan jag lägga till!
  • Iellop

Nån som vill läggs till mig i Facebook gruppen? Har BF den 26/2 :)

Svar på tråden Bf januari och februari 2018