• Anonym (m)

Calvin klein underwear top, någon som har provat?

Funderar på att köpa denna (länken nedan) men funderar på hur tjockt materialet är, någon som har provat och vet? Jag vill liksom inte att allt ska synas igenom, men samtidigt vill jag inte att det ska sitta lika hårt som en sportbh.

tack för svar

www.zalando.se/calvin-klein-underwear-topp-black-c1181a04e-q11.html

• Svar på tråden Calvin klein underwear top, någon som har provat?
  • Anonym (m)
    Anonym (m) skrev 2017-06-03 10:21:15 följande:
    Ingen
    Ingen?
  • Anonym (m)

Någon måste ju äga sånna!

• Aikido

Som en räddare i nöden träder jag in då ingen annan vill eller kan svara.

Har inte provat plagget själv men lekte lite med samma programvara som proffsen använder. Blev inte snyggt kan jag säga. Avråder därför från köp.

Som vanligt är det inte personen i brevet som är med på bilden men det är hyffsat likt hur jag såg ut när jag var ung och vacker.
  • Anonym (m)

hah tack för dagens skratt iaf Skål

• Anonym (liknande)

Hej! Jag har liknande i Calvins mer klassiska modell:

s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/e2/fd/63/e2fd6324da37deccb3a2a6cd3776ab56.jpg

Den sitter inte alls lika tight som en sport-bh men ger väl inte världens bästa stöd, mina bröst är redan väldigt fasta så för mig blir det ingen större skillnad med eller utan. Tyget är iaf väldigt mjukt och skönt och resåren trycker inte på så att säga.

Däremot ser den modellen du länkade till mer täckande och kanske har bättre stöd? Det går kanske att returnera om du inte skulle bli nöjd?

• Anonym (m)
    Anonym (liknande) skrev 2017-06-03 19:13:55 följande:
    Hej! Jag har liknande i Calvins mer klassiska modell:

s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/e2/fd/63/e2...

Den sitter inte alls lika tight som en sport-bh men ger väl inte världens bästa stöd, mina bröst är redan väldigt fasta så för mig blir det ingen större skillnad med eller utan. Tyget är iaf väldigt mjukt och skönt och resåren trycker inte på så att säga.

Däremot ser den modellen du länkade till mer täckande och kanske har bättre stöd? Det går kanske att returnera om du inte skulle bli nöjd?
    Hej och tack för ditt svar! :) Det ser ut som att det kanske är samma tjocklek ändå. Jag behöver inte så mycket stöd, utan det jag vill, mest, är att dölja bröstvårtan så att det liksom inte puttar ut under tröjor och så att det syns. 

Det kanske går att returnera, jag har faktiskt inte kollat. De ser ju väldigt sköna ut och många verkar nöjda.
  • Anonym (m)

Det får kanske bli att jag köper en och hoppas på det bästa, men jag puffar tråden igen en sista gång

Svar på tråden Calvin klein underwear top, någon som har provat?