Han vill inte.. han vill? -Snurrig
HejBehöver en tanke kring en fundering ..
Har varit ihop med min kille i snart ett år och vi har det sjukt bra och vi är som handen i handsken och jag är tok kär i han.
Nu till min fundering..
Han har sagt från start att han INTE vill ha barn ( jag har ett sedan tidigare) och jag har väl mer eller mindre lagt dessa tankar på hyllan tidigare men då jag närmar mig 40 med stormsteg, men har typ känt mer och mer att när jag är med han hur han faktiskt är HAN jag har väntat på.
1. Han säger han inte vill ha men han kan nämna att:familj och vänner frågar varför han inte ska låta sina "gener" föras vidare då han är så bra kille.
2. Han har en mycket dysfunktionell relation med sin mamma som varit alkoholist hela livet och 2 relationer bakom sig med båda kvinnor som varit otrogna.
3. Han tycker världen ser så hemsk ut säger han.
Jag grundar allt på hans bakgrund och därför vill han inte och när vi pratar så pratar han som att han ska övertala sig själv om nej till barn.
4. Han älskar sin guddotter till höjder ( jag smälter för det)
osv.
Nu till saken.
Vi var på en tillställning i helgen och hade sjukt kul och drack ganska bra :)och då kom denna fråga upp av några bekanta var han svara : nej nej nej absolut inte och drar allt han tycker om världen och hans livshistoria och hur myycket han inte vill ha ett barn i denna värld.
Väl hemma så ligger vi i sängen och då säger han när vi har sex att han älskar mig ( Han har bara skrivit det tidigare) samt att han tycker vi ska göra ett barn ihop och detta upprepas flera gånger.
Hur fan ska jag tänka kring detta!!
Känner mig förvirrad samt att jag ska fråga han men det får vänta ett tag.
Vad tänker du kring detta.?