• mylifeisyou12

Orangea flytningar

Hej ,

Jag är gravid i v 10+4 . Har sen några veckor haft orangea flytningar , det kommer typ två gånger varannan vecka . Alltså har haft det för två veckor sen och nu igen men det varar inte i en hel dag utan bara nån gång om dagen .

Har nån varit med om dessa orangea flytningar och det ändå gick bra ?

• Svar på tråden Orangea flytningar
  • Jsv17

Jag har haft, orangea, bruna, rosa och riktiga blödningar och allt var bra, har varit på 2 vul och kub ul i Onsdags och bebisen mår hur bra som helst. I mitt fall beror det troligtvis på att en del av min moderkaka ligger för modermunnen och det är förmodligen fden som det brister lite när livmodern växer så det blir lite blödningar/färgade flytningar och iom att livmodern växer så kommer moderkakan förmodligen växa uppåt och bort och mina "blödningar" sluta. Har haft så nu mellan 10+5 och 12+5 till och från.

Det är givetvis omöjligt att säga vad det ör i ditt fall, men för mig har det iaf gått bra

• mylifeisyou12

Vill bara uppdatera att vi var på ultraljud idag och bebisen mådde bra :) flytningar är tyder inte alltid på missfall !

• Jsv17

Härligt! Grattis!

Mina blödningar verkar äntligen ha slutat nu, förmodligen har livmodern växt så pass att moderkakan flyttat upp och ligger inte längre för, går in i v.16 imorn!

• mylifeisyou12
    Jsv17 skrev 2017-06-12 14:45:24 följande:

Härligt! Grattis!

Mina blödningar verkar äntligen ha slutat nu, förmodligen har livmodern växt så pass att moderkakan flyttat upp och ligger inte längre för, går in i v.16 imorn!

Grattis till dig också !! Hoppas vi slipper dessa flytningar nu ! :)
  • Anonym (Bruna)

En till med färgade flytningar. Tänkte boka in ett vul så jag får veta om jag är gravid eller ej

Svar på tråden Orangea flytningar