• Vindpust

Är det OK?

Tycker ni att det är OK att säga saker som tyst, håll käften, har du något fel i huvudet eller du måste ha något fel till sin sambo?

• Svar på tråden Är det OK?
  • Dynomate

Nej det tycker jag inte, man bör kunna diskutera.
    Förklara för din partner att du inte tycker det är ok att säga så men förstå att inga är helgon och att tålamodet kan tryta.
    Försök att inte reta gallfeber på varandra med gamla riggade saker.

• nevermind

Ännu en sån här tråd... Varför VET ni inte att det här inte är okej? Har inte era föräldrar lärt er att man ska behandla varandra med respekt? Fast jag tror att du TS, vet innerst inne att det är jättefel. Annars hade du inte startat tråden.

• Scoops
    Vindpust skrev 2017-05-18 22:19:22 följande:

Tycker ni att det är OK att säga saker som tyst, håll käften, har du något fel i huvudet eller du måste ha något fel till sin sambo?

Nej. Eventuellt är det sånt som tonåringar säger till varandra ibland. Men då borde någon vuxen gått in och korrigerat det.

Vuxna talar inte till varandra så.
  • Vindpust
    nevermind skrev 2017-05-19 11:24:50 följande:

Ännu en sån här tråd... Varför VET ni inte att det här inte är okej? Har inte era föräldrar lärt er att man ska behandla varandra med respekt? Fast jag tror att du TS, vet innerst inne att det är jättefel. Annars hade du inte startat tråden.

Jag tycker det är såklart fel men vill höra vad andra tycker då man kan tycka olika.
Svar på tråden Är det OK?