• SweetBabe26

Hur kände ni i v4? :)

Hur kände ni er i v4? :) 10 dagar efter äl kände jag en stickande känsla å sen molande känsla å dagen efter kändes det som mensen skulle komma samtidigt som jag hade molande känsla någon som känner igen sej? :) hoppas det lyckats denna gången. Har varit sken gravid några ggr innan men detta känns annorlunda på nått sätt så hoppas det blir ett plus framåt :)

• Svar på tråden Hur kände ni i v4? :)
  • LillSnurr82

Om jag är gravid så är jag i vecka 4 (3+5) i dag. Känner mig jätte konstig i magen. Som om det är myror i magen.

Mår illa titt som tätt (men går magsjuka på jobbet så kanske beror på det med.) och väldigt ömma bröst..

Väntar på att posten ska komma så jag kan ta ett test. Har bara digitala med veckoindikator hemma och dem vill jag spara på tills jag får ett solklart plus. Bim på lördag.

Jag har redan kissat nu på morgonen men jag har sparat det, känns säkrast med morgonurin innan bim.

Har du testat dig eller när ska du testa?

Agnes2010?Märta2012?
  • SweetBabe26

Vad kul då är vi på samma jag är oxå på v4 3+5 :) nej har inte testat mej än väntar å ser om mensen uteblir först :)

Här är några symtom:

*stickande känsla

*molande känsla

*känt som mensen skulle komma

*mer flytningar

*trötthet som slår till

*förkylnings känsla med ont i kroppen på kvällen

Hoppas på ett plus verkligen :)

• LillSnurr82

Ja trött är jag något så hemskt. Förkyld med värk i kroppen men det tror jag beror på pollen mest.

Jag har inga som helst tecken på att mensen ska komma. Brukar få spotting några dagar innan bim men inget sådant alls.

Hugger lite i äggledarna/ljumskarna ibland.

Hoppas vi båda snart får ett plus. Håll mig uppdaterad :)

Agnes2010?Märta2012?
  • Anonym (Fingers crossed!)

Ingen aning om jag är gravid men jag håller tummarna!

Brösten är ömma, haft typ som mens värk... och otroligt skiftande i humöret. Mensen är sen vilket den aldrig brukar vara.

Blir graviditetstest idag, wish me luck!

• LillSnurr82
    Anonym (Fingers crossed!) skrev 2017-05-11 13:06:21 följande:

Ingen aning om jag är gravid men jag håller tummarna!

Brösten är ömma, haft typ som mens värk... och otroligt skiftande i humöret. Mensen är sen vilket den aldrig brukar vara.

Blir graviditetstest idag, wish me luck!

Lycka till!!
    Agnes2010?Märta2012?
  • Anonym (Gravid)

Jag kände mensvärk, som att mensen var på väg.

Inget illamående eller ömma bröst eller så, det kom senare.

LillSnurr82 skrev 2017-05-11 11:39:34 följande:

Om jag är gravid så är jag i vecka 4 (3+5) i dag. Känner mig jätte konstig i magen. Som om det är myror i magen.

Mår illa titt som tätt (men går magsjuka på jobbet så kanske beror på det med.) och väldigt ömma bröst..

Väntar på att posten ska komma så jag kan ta ett test. Har bara digitala med veckoindikator hemma och dem vill jag spara på tills jag får ett solklart plus. Bim på lördag.

Jag har redan kissat nu på morgonen men jag har sparat det, känns säkrast med morgonurin innan bim.

Har du testat dig eller när ska du testa?

Det där med "myror" i magen kände jag förra gången jag var gravid, strax innan jag plussade. En väldigt konstig känsla som jag inte känt någon annan gång.
  • SweetBabe26

Håller tummarna för dej :) nått jag oxå fått dom senaste dagarna är huvudvärk å några dagar sen hade jag sån migrän brukar inte ha huvudvärk 3 dagar i rad så nått är det som gör det :/ men värk i huvudet har jag hört talas om att vissa kan få oxå

• babydreams

Jag kände inget annorlunda alls förrän jag var i vecka 7! Då kom illamåendet och ömma bröst som en käftsmäll, haha!

Dagarna innan BIM kändes det verkligen som om att min mens var på g bara. Var på dåligt humör osv. Kliade dock innuti brösten typ 1 vecka innan BIM. En konstig känsla! I typ 2 timmar bara sen gick det över!

• FruBlå

Hej! Om jag är gravid så jag vecka 3+1. Jag testade idag på bim-6 och det var ju av naturliga skäl negativt förstås, men jag orkade inte vänta. Grejen är att min man åker iväg två veckor på söndag och bim är den 18/5 och vi har sagt att det vore roligare om han fick veta om jag är gravid när han kommer hem, men det gör ju att jag får gå och bära ovissheten själv och sedan även resultatet vad än det nu blir. Så jag hoppades lite naivt på ett väldigt tidigt pluss. (Men blir det för tungt att bära kommer jag naturligtvis att prata med honom ändå)

Mina symptom:

Jag kände stundtals av som en molvärk som jag tror var i vänster äggstock den 2/5 och 3/5, sedan den 4/5 (som enligt appen period tracker statistiskt sett borde varit dagen för ägglossningen) har jag haft ömma Bröst. Den här veckan har jag varit extremt sötsugen och har känt behov av att hetsäta (jag äter normalt sett alltid sakta) när jag ätit sötsakerna. Jag har sovit rätt dåligt med många uppvaknande och brukar annars sova nätterna igenom, igår och idag har jag varit fruktansvärt trött på eftermiddagen och nu mår jag illa till och från sedan igår kväll, särskilt när jag böjer mig fram.

Detta är vårt åttonde försök till att få första barnet. Jag hoppas så på ett plus!

• LillSnurr82

Tog ett test nu kväll. Bim-1 och är ganska säker på att det är positivt eller vad tror ni?

Agnes2010?Märta2012?
  • efterfest
    LillSnurr82 skrev 2017-05-12 19:12:40 följande:

Tog ett test nu kväll. Bim-1 och är ganska säker på att det är positivt eller vad tror ni?

Sista bilden ser positiv ut!! Grattis :D!!
  • LillSnurr82
    efterfest skrev 2017-05-12 19:18:40 följande:

Sista bilden ser positiv ut!! Grattis :D!!

Tack :) syns så klart bättre på riktigt. Fl drar ner bildkvaliteten massa.

Har några test kvar varav 3 digitala med veckoindikator. Så blir att ta några test till innan jag känner mig helt säker.

Fick ju missfall i påskas så allt känns väldigt osäkert även denna gång. Men hoppas det lilla Grynet vill stanna kvar denna gång.
    Agnes2010?Märta2012?
  • SweetBabe26

Åh grattis vad kul :D

Nått jag funderat på är ett symptom jag fått sen 1v tbx först yrsel å sen som jag skulle svimma några ggr å dagar efter fick jag migrän å efter det haft huvudvärk snart 1v kan det ha å göra med graviditet? Den försvinner när jag tar tab för att senare komma tbx igen förstår ingenting :/ jag brukar inte ha migrän eller huvudvärk flera dagar i rad

• Candysweet

Jag är i vecka 5 (4+4) och har för tillfället inga mer tecken än mol/växtvärk i livmodern :)

Svar på tråden Hur kände ni i v4? :)