• Anonym (Tottingham)

Hur långt hår skulle du vilja rocka?

Om du fick önska dig en hårlängd, glöm huruvida det är möjligt eller ej för dig, hur långt hår skulle du vilja ha?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur långt hår skulle du vilja rocka?
  • lessman

en bra bit nedanför axlarna skulle jag vilja ha, lite lätt permanenat och självklart utsläppt för att jag trivs i det, sedan får andra tro och tycka vad dom vill om det. men jag vill inte ha som Joey Tempest a la 80tal, absolut inte, men ungefär samma längd som han hade då, men inte ngn pudelfrissa.

• Anonym (långt och snyggt hår har jag)

jag har ungefär "mid back" men skulle kunna tänka mig "waist length". Har haft det ibland men egentligen är jag rätt nöjd som det är :) 

• Anonym (Likadant)

Som jag har nu- axellångt eller en bit nedanför. Hade vrållångt hår som barn och fy vilket jobb! Nådde ner på låren.

• Aniiee

Jag är inte så brydd av mig. Jag har haft allt mellan pixie och till halva vaderna, allt funkar. Utom en bit, när håret är varken eller. Varken tillräkligt långt eller tillräkligt kort, där hårvärden blir lite vansklig. Just nu är mitt hår någonstans mellan midjan och höfterna, och jag funderar på att göra något åt det.

Ordningen återställd
  • lessman

jag trivs absolut inte i kortsnaggad pojkfrisyr, det är inte jag, och jag kände mig bara kall när jag någon gång var kortsnaggad, detta är inte jag tänkte jag alltid då.

• flygrl

Trivs bra med min mid-back längd men visst har jag ibland tänkt det skulle va snyggt med classic length. Intressant bildschema btw.

• flygrl
    Aniiee skrev 2017-04-14 13:21:19 följande:

Jag är inte så brydd av mig. Jag har haft allt mellan pixie och till halva vaderna, allt funkar. Utom en bit, när håret är varken eller. Varken tillräkligt långt eller tillräkligt kort, där hårvärden blir lite vansklig. Just nu är mitt hår någonstans mellan midjan och höfterna, och jag funderar på att göra något åt det.

Ordningen återställd
    Wow coolt hår du måste ha med tanke på färgen med.
    Trevligt förresten se att Aniiee is back in town!
  • elyse

Till midjan, tror jag. Det får min man gärna ha också.

• Aniiee
    flygrl skrev 2017-04-14 15:02:06 följande:
    Wow coolt hår du måste ha med tanke på färgen med.
    Trevligt förresten se att Aniiee is back in town!
    I'm back, baby =P
    Ordningen återställd
  • Klickerträna

Jag har redan mittemellan mid back och waist- length. Och har aldrig haft kortare än arm pit/axellängd.

Så om jag fick drömma skulle jag vilja våga klippa page typ. Nåt riktigt kort, snarare än långt. Så att det knappt når axlarna. Det skulle vara så befriande med mindre hår. Och troligen även mer smickrande för mitt ansikte. Men det är ett alldeles för stort steg för att jag ska våga.

Hade jag haft tjockt hår med lockar/vågor i så hade det varit lite häftigt att ha så det täcker rumpan. Men i regel ser det bara trist ut att ha så långt hår, eftersom det blir tungt, platt och livlöst. Meeeen i en drömvärld hade jag gärna haft långt vackert svallande älv-hår

• Anonym (Nova)

Ibland vill jag ha armpit, ibland vill jag ha waist. Jag har mid back just nu :)

Svar på tråden Hur långt hår skulle du vilja rocka?