Man - skulle du vilja ha en hemmafru?
Hej!
Kvinnor får ju inte tycka att det är okej med hemmafruar. Men män då, tycker ni annorlunda? Skulle ni vilja ha/acceptera att din fru/sambo var hemma med eller utan era barn.
Hej!
Kvinnor får ju inte tycka att det är okej med hemmafruar. Men män då, tycker ni annorlunda? Skulle ni vilja ha/acceptera att din fru/sambo var hemma med eller utan era barn.
Ja. Min fru är hemmafru och det är något jag innerst inne önskat sedan ungdomen. Men jag ville inte på något sätt vara pressande så jag sa aldrig något om det. När frun själv tog upp det blev jag jätteglad, men tog mig i akt för att inte visa för mycket entusiasm.
Kan man korsa dina trådar och svara? Min man har en hemmaman och är väldigt nöjd med det.
Snarare är konsekvensen av min preferans på partner att det inte blir någon hemmafru. Jag har alltid fallit för aktiva, smarta, självständiga tjejer med ett eget liv som kan bidra på många sätt till hushållet, även ekonomiskt.
Den typen av tjejer är sällan nöjd med att vara hemmafru, och inte heller något jag direkt önskar.
Absolut! Jag signar på när som helst. Bara min fru drar in den inkomst som jag drar in nu så....