• påegnaben

Jag vet inte vad som hänt med min partner

Som rubriken lyder, jag vet inte vad som hänt med min partner & pappan åt vårt 2-åriga barn.

Han har slutat spola efter sig på toaletten sen en lång tid tillbaka, och fattar inte problemet med beteendet?

Det är så vidrigt.

• Svar på tråden Jag vet inte vad som hänt med min partner
  • zoolook1

Han är ingen slarver i övrigt? Låter jättekonstigt.

• Ful Anka

Han kanske tänder på att visa sin scat? Det är en del av hans sexuella läggning han visar upp fullt ut nu för dig. Inte konstigt alls. Om man är lagd åt det hållet, vill säga.

This is my life and I don't care
  • Cherry on top

Han kanske tycker det är slöseri med pengar och resurser att spola varje gång? (Ja inte fasen vet jag vad man skriver i en sån här tråd)

• emmamoa123

Jag spolar inte efter varje gång jag kissat. Kanske varannan ungefär. Det går åt 6 liter vatten per spolning, sjukt onödigt!

• påegnaben

Sjukt vidrigt att inte spola. Så står passet och luktar en hel dag. Mmmmmmmmmm. Nä, spola efter sina behov. Skulle _aldrig_ lämna ospolat.

• emmamoa123
    påegnaben skrev 2017-03-25 20:05:14 följande:

Sjukt vidrigt att inte spola. Så står passet och luktar en hel dag. Mmmmmmmmmm. Nä, spola efter sina behov. Skulle _aldrig_ lämna ospolat.

Ska jag iväg strax efter så spolar jag men är hela familjen hemma så kommer det garanterat spolas igen när nästa man pinkat dvs inom ca 30-60 minuter.
  • Ful Anka
    emmamoa123 skrev 2017-03-25 19:30:25 följande:

Jag spolar inte efter varje gång jag kissat. Kanske varannan ungefär. Det går åt 6 liter vatten per spolning, sjukt onödigt!

Det här är äckligt. Ingenting annat.
    This is my life and I don't care
Svar på tråden Jag vet inte vad som hänt med min partner