Helvetisk smärta i bröstvårtorna i endast några timmar
Runt den 14/3 hade jag ÄL (tog ÄL-test som visade positivt den 13/3). I tisdags så kände jag att jag fick fruktansvärt ont i bröstvårtorna som inte var av denna värld. Ibland brukar jag kunna få ont i bröstvårtorna ungefär en vecka innan mens, men då brukar det hålla i sig hela tiden. Den här gången blev det bättre efter några timmar. Senare. I onsdags (har jag för mig) så kände jag hur det stack till lite lätt vid vänstra äggstocken. Det brukar jag också kunna få någon dag innan mens. Men även här gick det över.
Detta är inte normalt för mig. Jag hoppas inte på något och jag väntar inte på mensen heller. Om den kommer så är det tyvärr så och om den uteblir och jag får ett + så skulle jag bli så glad att jag nästan skulle bli deprimerad av glädjen (jag skulle inte veta hur jag skulle kunna hantera glädjen).
Jag har försökt googla omkring, men jag kunde inte hitta något om att bara ha ont i bröstvårtorna i några timmar för att sedan försvinna utan att komma tillbaka. Jag har dock varit lite öm till och från idag i bröstvårtorna och vårtgårdarna.
Jag vet inte om det är rätt plats att skriva på.