• vetlanda

Gissa kön

Hej på er!

Tycker det här med kön är rätt kul. Att gissa då menar jag.

Nån som kan de här med nub och våga gissa på vårt lilla under?

• Svar på tråden Gissa kön
  • Sonali

Bild från NUB, har ul
    Nästa vecka då jag förhoppningsvis får veta könet. Skulle vara kul om ni kunde gissa så kan jag bekräfta nästa vecka om ni hade rätt eller ej:)

• Anonym (Bxl)

Någon som vill gissa? Är grymt nyfiken!

• Anonym (Bxl)
    CrazyC4tLady skrev 2017-04-30 15:47:22 följande:

Vet könet på min men kul att se om ni kan gissa iom att nubben är tydlig :)

Pojke?:) ( är skitdålig på detta)
  • Anonym (Bxl)
    Eliisa skrev 2017-04-30 12:22:08 följande:

Någon som vill gissa på min? :)

Tror flicka:)
  • Anonym (Bxl)

[quote=77638576][quote-nick]Sonali skrev 2017-04-30 20:48:23 följande:[/quote-nick][/quote]

Pojke:)

• Anonym (P)
    vetlanda skrev 2017-04-29 00:17:38 följande:

Nej det är en pojke.

Då hade jag rätt. Grattis!
  • Anonym (ttt)

V 19+3

V 14

Pojke el flicka? :)
  • Anonym (ttt)
    Vet hur det känns skrev 2017-05-25 00:04:28 följande:

Jag tror Flicka. Vet ni?

Vi var väldigt nyfikna men sa ändå att vi inte ville veta på ul. Har en känsla att det är en pojke men såg ingen antydan till snopp på ul så jag tror mer på flicka nu:)
  • Vet hur det känns
    Anonym (ttt) skrev 2017-05-25 09:33:06 följande:

Vi var väldigt nyfikna men sa ändå att vi inte ville veta på ul. Har en känsla att det är en pojke men såg ingen antydan till snopp på ul så jag tror mer på flicka nu:)

Jag tror tjej för man ser två streck vilket tyder på Flicka.. man brukar prata om hamburgare.. tycker det syns tydligt. Men sen kan man ju aldrig veta fören bebis är ute :)
  • Anonym (ttt)
    Vet hur det känns skrev 2017-05-25 13:50:16 följande:

Jag tror tjej för man ser två streck vilket tyder på Flicka.. man brukar prata om hamburgare.. tycker det syns tydligt. Men sen kan man ju aldrig veta fören bebis är ute :)

Har också läst om att Två eller tre streck tyder på flicka men den bilden är från v 14 och vad jag förstått så ser pojke och flicka likadana ut då så därför jag tvivlat men vi får se när den kommer ut???? kul att spekulera
Svar på tråden Gissa kön