-
-
Svar på tråden Idag ska här supaås!
-
testa och vara nykterist, det är inte alls så dumt faktiskt, och jag har mycket roligare som nykterist än när jag drack lite för mycket förr. även fast jag ofta har mina downperoioder, så tar jag inte till flaskan för det, jag är stark nog att helt avstå alkohol.
-
grow up and get yourself a Life.
-
Alla gör väl som de vill. Jag vill inte vara nykterist. Och jag vill inte ha barn.lessman skrev 2017-03-17 05:40:10 följande:
testa och vara nykterist, det är inte alls så dumt faktiskt, och jag har mycket roligare som nykterist än när jag drack lite för mycket förr. även fast jag ofta har mina downperoioder, så tar jag inte till flaskan för det, jag är stark nog att helt avstå alkohol.
-
Men justja, det är ju det politiskt korrekta skitforumet Familjeliv.
-
Hahahahaaaaaa!!!!!!! Och det ska man höra från dig!lessman skrev 2017-03-17 05:41:38 följande:
-
A very Happy Paddy's Day to you too! xxLindaZ1986 skrev 2017-03-17 05:36:37 följande:
Make way for the Molly Maguires
They're drinkers, they're liars but they're men
Make way for the Molly Maguires
You'll never see the likes of them again
Undan med ungar och kärringar, färga håret grönt, drick svart öl.
Ha alla en trevliga St: Patricks Day!
-
Ahh...vill också fira s:t patricks day tonight
-
TS du har kommit i fel del och en sådan här post, vad förväntar du dig om du postar i en missbrukar del?
-
Testa att inte vara tråkig, det är inte alls så dumt faktiskt.lessman skrev 2017-03-17 05:40:10 följande:
-
Dr Nail skrev 2017-03-17 10:43:51 följande:Testa att inte vara tråkig, det är inte alls så dumt faktiskt.
Såna som säger saker som lessman gjorde där, de inbillar sig att de som dricker alkohol aldrig kan ha roligt nyktra.
Ofta är detta deras huvudargument. -
Och det kommer från rätt käft!? Hahaha!!lessman skrev 2017-03-17 05:41:38 följande: