Minbaby skrev 2017-03-14 16:47:29 följande:
Och grattis till dig såklart
känns fantastiskt när man tittar på testet och det är positivt.
Jag skickade faktiskt ett kort när min man var på jobbet, vi var väldigt planerande och hade tur att det fungerade direkt.
På jobbet håller jag det så länge som möjligt, men då jag jobbar på ett jobb där jag behöver undvika vissa saker när jag är gravid så går det nog inte nån längre tid. Egentligen vill jag vänta till vecka 12, samma sak till vi berättar för vårat barn och övriga familj/släkten. Har inte planerat ännu hur det ska gå till .
Mår redan illa och har yrsel fast lindrigt, känner du något
.
Nja, har ont i brösten men annars är det lugnt. Graviditeten med sonen var likadan. Hade bara ont i brösten till typ v.28 då kom foglossningen rejält. Hoppas på en likadan graviditet och förlossning denna gång även om jag vet att det inte är sannolikt :P
Vi berättar för våra mammor. Min mamma fick veta idag. Köpte en vit t-shirt och tog textilpennor och skrev "Storebror 2017" och satte på sonen :P det var kul! :D blir likadant med farmor. Har två nära vänner som vet om att vi försökt också så dom kommer få veta tidigt, resten får snällt vänta till v.12 :)