• becca90

Någon som haft nidblödning??

Hej! Jag har inte testat för äl denna månadener åmen det brukar vara ca när appen visar.. Så isåfall skulle jag haft äl i ca lördags och igår när jag torkade mig var det ljusrosa på pappret och nu på morgonen ännu mera ljusrosa och lite rosa i trosa. Vad är detta? Kan det va nidis?

• Svar på tråden Någon som haft nidblödning??
  • BK1986

Det låter lite tidigt för att vara en nidblödning. Nu har jag gjort IVF, men min nidblödning kom 6 dagar efter äggplocket (motsvarande ägglossning). Ägget ska både hinna befruktas, vandra nerför äggledaren och utvecklas för att det ska kunna fästa. Så 2 dagar är alldeles för kort om tid. Tyvärr. Däremot kan det väl vara blödning i samband med ÄL?

• Carambolan

Jag har fått nidblödning i en graviditet och då kom det exakt sju dagar efter ägglossning, alltså mitt mellan ÄL och mens. Det var som blodblandade flytningar som höll i sig under en dag och sedan försvann.

• becca90

Nu kom det mer rött blod helt plötsligt?

Testade med äl stickor imorse och är ingen äl blödning.. är väl ungefär äl + 3/4 idag

• becca90
    becca90 skrev 2017-02-21 09:47:47 följande:

Nu kom det mer rött blod helt plötsligt?

Testade med äl stickor imorse och är ingen äl blödning.. är väl ungefär äl + 3/4 idag

Det kan även vara så att äl var tidigare .
Svar på tråden Någon som haft nidblödning??