• Anonym (sprängfylldtarm)

Snuskprat under sexet

Håller ni på och pratar snusk ("dirtytalk") under sexandet? Vad är det ni säger i såfall? Triggar det er?

Själv känner jag mig bara fånig om jag skulle försöka säga något snuskigt. Det skulle kännas tillgjort och få mig och min partner att brista ut i skratt.

Hur gör ni och vad är det ni ni säger isåfall?

• Svar på tråden Snuskprat under sexet
  • Anonym (sexy)

jag och de tjejer jag har varit i hop med har pratat under sexet speciellt mot slutet typ nu börjar det närma sig ...

• Anonym (Babygirl)

Jag ÄLSKAR dirtytalk under sexet men det får inte bli porrfilmssnack utan det ska passa in i akten. 

Min kille blir extremt tänd om jag ber och bönar. "Snälla knulla mig nu", "Åh ta mig hårdare", "Snälla spruta i mig". 

Medan jag tycker om ägande-kommentarer "Det här är min fitta", "Jag bestämmer när du ska komma", "Kom för mig NU!", "Du är en sån duktig tjej som kommer runt min kuk", "Jag ska märka dig med min säd", "Jag kommer att spruta så hårt i dig!".

Ja men typ så...fniss Glad

• Ztiff2
    Anonym (Babygirl) skrev 2025-04-14 11:58:02 följande:

Jag ÄLSKAR dirtytalk under sexet men det får inte bli porrfilmssnack utan det ska passa in i akten. 

Min kille blir extremt tänd om jag ber och bönar. "Snälla knulla mig nu", "Åh ta mig hårdare", "Snälla spruta i mig". 

Medan jag tycker om ägande-kommentarer "Det här är min fitta", "Jag bestämmer när du ska komma", "Kom för mig NU!", "Du är en sån duktig tjej som kommer runt min kuk", "Jag ska märka dig med min säd", "Jag kommer att spruta så hårt i dig!".

Ja men typ så...fniss Glad

Vad hade du sagt om din kille sa "älskling det hade varit sexigt att se dig bli knullad av en annan kille" 
  • Anonym (Frun i huset)
    Ztiff2 skrev 2025-04-14 13:07:00 följande:
    Vad hade du sagt om din kille sa "älskling det hade varit sexigt att se dig bli knullad av en annan kille" 

Ja tack gärna! 

ju fler desto roligare brukar man väl säga😉

• Anonym (L)

Nu måste jag fråga?. Vad är skillnaden mellan porrfilmssnack och det som skrivs ovan??

Jag håller med TS jag skulle bli full i skratt eller ev t om avtänd..

• Anonym (Jonny Lust)

Jag viskar gärna i hennes öra. Dels kåta ord om det jag upplever, "älskar dina sexiga bröst", "mmm du är så trång och skön" etc.

Och dels erotiska fantasier, om trekanter och annat. Vilket kan göra mig generad, men om jag struntar i genansen - vi har ändå varit ihop i 25 år - så är det häftigt tändande att viska sånt.

Svar på tråden Snuskprat under sexet