Vi ska ha barn om 1 vecka och han missbrukar
Innan jag träffade min sambo så har han berättat att han haft problem med narkotikaklassade tabletter men då när vi sågs så hade han varit helt ren i 6 mån. Jag har litat på han till 100 och vi har nu varit ett par i över 2 år och väntar vårt första barn som är beräknad om en vecka. I morse vaknade jag tidigt med bara en otroligt stor magkänsla att ngt var fel så jag gjorde det jag trodde att jag aldrig skulle göra, kollade i hans telefon.... hittade att han googlat mkt på av tändning, andra tabletter med samma värkande plus massor med sms som handlade om att han var tvungen att ha tabletter. Även personer som han sagt till mig att han skulle åka å träffa stämde inte utan antagligen har han fixat tabletter den tiden.. jag är så jävla förstörd! Vem fan är jag tillsammans med och vad gör jag nu? Det finns ju ett barn snart, ska jag bara lämna? Hur kan jag få sambon att erkänna? Om han varit tyst i över 2 år lär han ju inte berätta detta frivilligt till mig, han vet exakt vart jag står och vad jag tycker om detta!