• Gravid2012

Annan man gjorde mig gravid

Är det någon annan som har använt en annan man för att bli gravid?? Efter 5 år utan att ha blivit gravid så bestämde jag mig för att annonsera efter en man, som kunde hjälpa mig, och efter 4 månader blev det + på stickan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-02-18 00:20
    Vore intressant att höra om fler gjort som jag eller liknande
    Även män som har ställt upp.

• Svar på tråden Annan man gjorde mig gravid
  • fredriksthlm
    NZZZZ skrev 2017-04-26 17:45:45 följande:
    Finns ett flertal som åker till Danmark för att skaffa fler än två barn då det bekostas av egen ficka. Sedan finns det heminsemination med köpt sperma, så håller inte alls med att privat donator nästan är det enda alternativet...
    Nej, visst, det finns andra alternativ också. Glad
  • Gravid2012

Det finns många alternativ. Men det enklaste och snabbaste var att hitta en privat lösning

• Mawie

Vore lite komiskt om han steriliserat sig

Nej ärlighet varar längst, förr eller senare kommer det upp till ytan.

Kanske även barnet ställer dig mot väggen en dag.

Var ärlig mot din man.

• Mawie

Såg nu att din man visste,

Fick han veta före eller efter?

var det ett gemensamt beslut?

• Gravid2012
    Mawie skrev 2017-04-29 20:53:11 följande:

Såg nu att din man visste,

Fick han veta före eller efter?

var det ett gemensamt beslut?

Han visste det rätt tidigt
  • Gravid2012
    Froken Lokens skrev 2017-04-29 21:22:05 följande:

Könssjukdomar är inget ni bryr er om alltså.

Inte för att vara sån....Men har du alltid tänkt dig för innan
  • Froken Lokens
    Gravid2012 skrev 2017-04-29 21:38:57 följande:

Inte för att vara sån....Men har du alltid tänkt dig för innan

Ja. Jag respekterar mig själv såpass.
  • Gravid2012
    Froken Lokens skrev 2017-04-29 22:48:18 följande:

Ja. Jag respekterar mig själv såpass.

Ok det är bra och det försöker jag göra med, men ibland går det inte alltid som planerat
  • Froken Lokens
    Gravid2012 skrev 2017-04-29 23:04:32 följande:

Ok det är bra och det försöker jag göra med, men ibland går det inte alltid som planerat

Fast nu har du planerat att Inte skydda dig. Det var ju hela poängen för dig. Tänk om du fått HIV i jakt på ett barn.
  • fredriksthlm
    ajnas skrev 2017-04-26 17:52:38 följande:
    Hur har ni gjort juridisk med faderskapet? Är du inte rädd att bli krävd på en massa underhåll?
    Den risken finns. Man får givetvis prata igenom det innan, men eftersom faderskap inte kan avtalas bort finns inga garantier. Finns det en tilltänkt pappa med i bilden som dessutom har donatorbarn sedan tidigare så blir han pappa med automatik.

Samtidigt ska man komma ihåg att de flesta kvinnor vill hålla donatorn utanför och är rädda för det omvända, att donatorn plötsligt ska dyka upp och kräva del av vårdnaden.
  • Livsnjutaren38

Hej allihop !

Jag har hjälpt 2 st kvinnor att bli gravida och det har lyckats bra båda gångerna.

Hjälper gärna till att göra någon lycklig .

Hade fint .

• Babymaker71

Har ställt upp några gånger för heminsemination. Fungerar bra mycket bättre än jag trodde från början.
    Donerat i spruta som kvinnan/paret sedan fått inseminera själv efter att jag gått.

• anaxo

För min del så började min hjälp för 15 år sedan när en familj som vi umgicks med hade försökt under ca10 år att få barn och även försökt att hitta något barn att adoptera, när vi var på fest hos paret så frågade de om jag kunde hjälpa paret så hon kunde bli gravid, min fru, jag och paret diskuterade (han kunde inte enligt doktorn göra henne gravid) och efter en tid så bestämde vi oss för att hjälpa till även min fru var med och efter tre veckor var hon gravid det blev en pojke och jag har även hjälpt paret med en flicka vår överenskommelse är att det ska och förbli hans barn.
    jag har dessutom hjälpt fem andra par att bli med barn
    har även hjälpt frugans väninna som inte vil ha en man med en pojke
    min rädsla i det hela har varit tänk om det blir något fel eller handikapp på barnet vad hade hänt?

• gurkfia
    Froken Lokens skrev 2017-04-30 10:08:31 följande:

Fast nu har du planerat att Inte skydda dig. Det var ju hela poängen för dig. Tänk om du fått HIV i jakt på ett barn.

Allt oskyddat sex är en risk. Om man inte testat sig tillsammans helt nyligen. Och inte ens det är 100% säkert. Och ett äktenskap är ingen garanti. Det går inte att lita på någon annan än sig själv.

Enda fullständigt säkra sättet att skaffa barn är sjukvårdsassisterad. Är det så du vill leva? Helt riskfritt?
Svar på tråden Annan man gjorde mig gravid