Var är min livsgnista?
Jag har ingen livsgnista längre. Jag är 26 år.
Jag har låst mig inne i 1 månad nu. Använder inga sociala medier. Den enda jag gör är att söka runt på nätet äta fil och flingor och kolla på tv-serier. Jag har inget liv längre.
Jag blev uppsagd från mitt jobb för att jobbet gick i konkurs.
Min förra detta make gjorde slut med mig för han älskar inte mig längre.
Min pappa gick bort när jag var tonåring i canser och jag och min mamma har bråkat sedan dess så vi har ingen kontakt längre. Jag flyttade när jag var 19 med mitt ex...
Jag har inga syskon och inga barn.
Jag har ingeting. Jag är så deprimerad för detta. Min enda kompis flyttade för 1 väcka sedan ca: 40 mil härifrån.
Det jag är mest ledsen för nu är att jag inte har haft kontakt med min mamma på 7 år.
Allt var mitt fel att vi bråka. Jag var 15 år när pappa dog. Jag fattade ingeting då. Jag börja röka, dricka och snusa vid den tiden. Det var därför min mamma blev sur. Fast inte bara det. Jag kallade henne jättetaskiga saker och då bröt vi kontakten när jag var 19 år.
När jag var 23 år börja jag inse att det var fel men jag har inte vågat ringa henne för jag är rädd att hon inte vill prata med mig. Inte bara för att jag sa taskiga saker till henne men att jag inte har kontaktat henne.
jag vågar inte prata med henne för hon kommer bli lika ledsen som jag och jag vill inte få henne ledsen mer.
Jag tänkte komma och överaska henne på alla hjärtansdag men är så rädd