Anonym (Anonym) skrev 2017-02-18 07:15:30 följande:
Jag körde ett gram dagen första månaden. Andra ligger jag på 2gram dagen ibland mer.
Hittat på skäl att skjuta upp det. Ska försöka kliva av idag. Kör slut på d som finna. 1 gram kvar. Sen är det bra.
finansiering. Har pengar men räknar du så förstår du att även om man har pengar så är detta ohållbart.
Näsan är inte bra.. kör under tungan vissa dagar då näsan är förstörd.
Nä dags nu. Nytt försök.
Aa precis, det håller ju inte i längden!!
Nej men detta klarar du och som andra skriver, va inte för hård mot dig själv det är "bara" att lägga ner liksom.
Det Är inte lätt men det går. När man väl lagt ner så inser man saker man tidigare aldrig insåg eller bara kunde ana och bara det är en fin belöning.
Sen tänker jag det är bra att du funderar mycket på dina mönster, svagheter, styrkor osv. Varför de är som de är, vad triggar igång osv.
Jag är en annan idag för idag vågar jag vara där jag tidigare aldrig tillät mig vara då jag istället valde ruset. Supa, röka, pöka, piller å annat skit.
Du kommer troligtvis försöka lura dig själv med än massa vita lögner om varför det Skulle va okej köpa ett till gram osv men det är där du måste va stark och hålla dig till ditt beslut.
Jag brukade trösta mig med att Om jag vill så kan jag och så föreställde jag mig det men när det väl kom till kritan så sket jag i det. Men det gjorde jag ju eftersom jag lärt mig den hårda vägen.
Frågan är ju om du kan sluta när du faktiskt är i överläge och inte substansen?!
Kör hårt, du fixar det! Uppdatera gärna.