Någon mer som ska börja med Bemfola eller redan använder?
Har gått på dubbeldos Letrozol CD3-7 + en spruta Gonal-F på dag 7 under tre omgångar utan framgång till nåt plus.
Har gjort utredning som visar fint AMH på 2,1 för min ålder på 40 år. Enda avvikelsen var mitt TSH som låg för högt som jag nu får Levaxin för att få ner. Sist var det på 4,0 och lämnade nya prover i tisdags som jag hoppas ser bättre ut.
Fick UL och Ovitrelle nu sista gången, hade på CD10 två fina blåsor på 23 respektive 20 mm och en slemhinna på 9 mm. Men tog sig inte ändå.
Så denna gången ska jag testa Bemfola 75IE från CD2. Letar efter andra som använder dessa eller har erfarenheter att dela med sig av. Är det lätt att bli överstimulerad av detta läkemedel? Har inte blivit det av Letrozol.
Har ni fått det i egen cykel eller endast vid IVF/insemination? Vi försöker ju på egen hand fram till mitt TSH går ner, då kommer vi starta upp IVF istället för att inte tappa mer tid.
Hade ett MA i v 13 i juli (fostret dog i v 12+2)...tog 3 månader att bli frisk från det med flera komplikationer och efter det har cykeln krånglat men med stimulering har den fungerat bra.