• juliakarlssons

Sova med silverinpackning..

Kan man sova med silverinpackning i håret? Eller, kan kan man såklart, frågan är snarare vad händer när man har silverinpackning i håret i typ 6-10 timmar? Jag la precis i silverinpackningen, och brukar ha i det i ca en timma utan att se någon jättestor skillnad. Har någon erfarenhet av att sova med en silverinpackning? Fick ni typ blått/lila hår? Vore inte så kul att vakna upp till något sådant... Vore jättetacksam för svar från alla som vet!! Tack på förhand

• Svar på tråden Sova med silverinpackning..
  • Anonym föräldraledig

En gammal kursare sovande silverschampo, hennes hår blev ganska lila

• bullen1984
    juliakarlssons skrev 2017-02-08 21:57:34 följande:

Kan man sova med silverinpackning i håret? Eller, kan kan man såklart, frågan är snarare vad händer när man har silverinpackning i håret i typ 6-10 timmar? Jag la precis i silverinpackningen, och brukar ha i det i ca en timma utan att se någon jättestor skillnad. Har någon erfarenhet av att sova med en silverinpackning? Fick ni typ blått/lila hår? Vore inte så kul att vakna upp till något sådant... Vore jättetacksam för svar från alla som vet!! Tack på förhand

Det händer inget mer än vad det gör när du haft den i en timme. Det är tom onödigt att ha den i en timme i håret. Det händer inget mer efter 15 min, vill du ha större effekt då så får du skölja och sätta i silverinpackning en gång till. 
    Det finns bara ett visst antal pigment i den klick du sätter i håret, och den fulla effekten får du just efter 15 min. Många missppfattar det där.
  • Dexter dot com

Jag får effekt dom första 5-10 minuterna och får passa mig för annars får jag en blå ton i håret. Har du inte fått effekt på en timme verkar inpackningen inte fungera på ditt hår. Vad använder du för märke, hur ljust är håret och hur mycket gula toner ska bort ?

• HippHipp

Jag har aldrig haft silverinpackning längre än typ en halvtimme- det jag däremot kan säga är att det är SÅ stor skillnad mellan olika märken. Tex Björn scen syns ingen skillnad på mig medan Löwengrip blir jättefint.

Svar på tråden Sova med silverinpackning..