Mår så otroligt dålig som gravid...????
Jag har 3 barn. Graviditet nr 3 var hemskast. Ville bara dö andra halvan av graviditeten. Låg mest inne i kolsvart rum. I början av graviditeten så mår jag extremt illa. Allt snurrar och jag mår pyton.
Har träffat en ny kille som har 2 barn.
Vi tänkte att vi försöker med ett barn...jag vart gravid direkt och nästan direkt så kommer illamåendet och yrseln som den gjort alla graviditeter. Även haft 2 missfall och lika dåligt mår jag då.
Denna gång vart jag att må psykiskt dåligt väldigt snabbt. Får massa hjärnspöken och hatar min sambo och ville bara lämna honom. Jag valde att göra en abort i vecka 12 för att han mådde så dåligt av hur jag mådde. Plus att jag då hatade honom och ville göra abort så jag kunde flytta iväg.
En dag efter aborten så känner jag redan då att jag blir mig själv. Jag skrattar och är glad. Jag känner det otroliga pirret för min partner och hur otroligt mycket jag älskar honom. Blir så arg på alla mina hjärnspöken.
Hur i hela friden ska jag kunna klara av att vara gravid igen? Vi vill ju så gärna ha barn. ????