Hans ex springer runt i hans hem..
Jag vet inte om det är jag som överreagera. .
Behöver tips.
Jag och min kille är särbos och har varit tillsammans i 2 år. Anledningen till att vi inte flyttat ihop är för att det inte finns plats i hans hus då jag gärna vill att mitt barn ska ha ett eget rum när han är 11 år.
Men vi är hos honom myrket men känner mig utanför i hans hem.. trots 2 år tillsammans.
Han har en 21 åring som bor hemma och en 17 åring.
Dom har aldrig bott hos sin mamma utan han har haft dom permanent.
Det jag blir så arg över är när hon väl kommer dit, så ringer hon aldrig och frågar om det är okej. Hon bara stövlar in och trippar runt i huset och kollar läget.
Jag har bara hållt God min och börjar känna nu att det är fan inte okej.
Tanken är att vi ska flytta ihop.. Men jag har ingen lust att hon ska bara komma in dit på hennes villkor.
17 åringen slarvar med skolan och skolkar och mamman som bor i en annan kommun ringer och sjukanmäler 17 åringen trots att denne inte är sjuk.
Igår så var hon hemma från skolan för hon hade inte lust och helt plötsligt damp mamman in för dom skulle ut och äta, trots att hon ringt och sjukanmälan henne!!
Min kille sa inte ett skit utan släppte allt och dom åkte. Sjäv satt jag och var jättearg så jag åkte hem till mitt eget...
Jag vet inte hur jag ska hantera det här..?
Sen så hjälper ingen utav barnen till hemma utan han gör allt.. Den äldsta har jobb men betalar inget för sig, får maten serverad, tvätten tvättad..
Jag känner nog innerst inne att vi kommer inte kunna flytta ihop.. Och jag vill inom snar framtid kunna få en familj igen men med det här så känns det lönlöst...
Tänker jag tokigt?