• Erna90

Börja syskonverkstad maj 2017

Jag och sambon har bestämt oss för att påbörja syskonverkstaden i maj i år. Har en liten kille på ett 1år och det blir då som minst 2år mellan syskonen. Är ju ett tag kvar men var tvungen att skriva ändå, ser fram emot det massor. Ska bli så spännande. Fler som ska påbörja syskonverkstad i samma veva?

• Svar på tråden Börja syskonverkstad maj 2017
  • carrolinea
    Erna90 skrev 2017-08-30 19:32:09 följande:

Åhh, håller tummarna

Anonym: jag vet inte riktigt hur det funkar egentligen.

Tänker att ska det bli helt rätt är det kanske bättre med gravtest ändå!

Borde kanske ha blivit starkare om det är ngt

• Erna90
    carrolinea skrev 2017-08-31 13:31:01 följande:

Borde kanske ha blivit starkare om det är ngt

Syns inte så mkt på foto (sen är jag lite dålig på att se) men brukar synas mer i verkligheten när det gäller de svaga. Kanske kan va så att du haft ägglossning senare än du tror så det inte är riktigt så långt gånger och därmed inte visar så starkt?
  • carrolinea
    Erna90 skrev 2017-08-31 18:02:27 följande:

Syns inte så mkt på foto (sen är jag lite dålig på att se) men brukar synas mer i verkligheten när det gäller de svaga. Kanske kan va så att du haft ägglossning senare än du tror så det inte är riktigt så långt gånger och därmed inte visar så starkt?

Så är det! Jag jar ganska sen äl tror jag. Så tror det kommer synas bttte senare i helgen ????.

Sen tycker jag att det är så svårt med bilder på fl. syns mycket bättre i verkligheten och på de vanliga bilderna
  • Erna90
    carrolinea skrev 2017-08-31 18:30:24 följande:

Så är det! Jag jar ganska sen äl tror jag. Så tror det kommer synas bttte senare i helgen ????.

Sen tycker jag att det är så svårt med bilder på fl. syns mycket bättre i verkligheten och på de vanliga bilderna

Vi håller tummarna för att det blir starkare
  • carrolinea
    Erna90 skrev 2017-08-31 21:46:42 följande:

Kollade på ett gammalt positivt test och detta är starkare än det andra strecket :)
  • carrolinea
    Erna90 skrev 2017-08-31 21:46:42 följande:

Är typ i chock :)

Tydligare än igår
  • Erna90
    carrolinea skrev 2017-09-01 10:45:49 följande:

Är typ i chock :)

Tydligare än igår

Åhh, kanske är nått där inne i din mage! Hoppas hoppas <3
  • carrolinea
    Erna90 skrev 2017-09-02 21:59:35 följande:

Åhh, kanske är nått där inne i din mage! Hoppas hoppas <3

Det är det :)

• Erna90
    carrolinea skrev 2017-09-03 20:12:50 följande:

Det är det :)

Åhhh, stort grattis!!! Vad kul! <3

Håller alla tummar för att detta frö ska stanna och hoppas att det är min tur nästa gång
  • carrolinea
    Erna90 skrev 2017-09-03 23:02:19 följande:

Åhhh, stort grattis!!! Vad kul! <3

Håller alla tummar för att detta frö ska stanna och hoppas att det är min tur nästa gång

Tack :) håller tummarna för dig ??
  • Erna90
    carrolinea skrev 2017-09-06 19:20:33 följande:

Tack

Inte kommit ngn mens sedan missfallet så vet inte hur det ligger till. Om det inte kmr ngn mens närmsta veckan tyckte en barnmorska att jag skulle testa mig (va på cellprovtagning och frågade lite samtidigt).
  • Erna90
    carrolinea skrev 2017-09-06 19:20:33 följande:

Tack

Inte kommit ngn mens sedan missfallet så vet inte hur det ligger till. Om det inte kmr ngn mens närmsta veckan tyckte en barnmorska att jag skulle testa mig (va på cellprovtagning och frågade lite samtidigt).
  • carrolinea
    Erna90 skrev 2017-09-06 21:35:14 följande:

Tack

Åh spännande, håller tummarna! Finns ju de som blir gravida direkt efter :).
  • Erna90
    carrolinea skrev 2017-09-08 20:36:43 följande:

Åh spännande, håller tummarna! Finns ju de som blir gravida direkt efter :).

Tyvärr kom mensen idag. Kändes tungt. Visst vet jag att det kan ta lite tid att bli gravid men när man vill så gärna hoppas man ju att det ska gå snabbt....
  • carrolinea
    Erna90 skrev 2017-09-09 15:44:57 följande:

Tyvärr kom mensen idag. Kändes tungt. Visst vet jag att det kan ta lite tid att bli gravid men när man vill så gärna hoppas man ju att det ska gå snabbt....

Åh vad synd!

Håller tummar för dig <3
  • carrolinea
    Erna90 skrev 2017-09-09 15:44:57 följande:

Hur går det för dig? Tänker på dig.
  • Erna90
    carrolinea skrev 2017-11-07 16:58:10 följande:

Hur går det för dig? Tänker på dig.

Vad gullig du är <3

Inget plus än, har troligen Bim nästa vecka. Lite osäker på cykeln. Rätt tom på känslor denna ggn inför hur det kan ligga till. Hoppas såklart, 3e försöket efter missfallet..

Hur går det för dig? :)
  • carrolinea
    Erna90 skrev 2017-11-07 21:06:54 följande:

Vad gullig du är <3

Inget plus än, har troligen Bim nästa vecka. Lite osäker på cykeln. Rätt tom på känslor denna ggn inför hur det kan ligga till. Hoppas såklart, 3e försöket efter missfallet..

Hur går det för dig? :)

Åh håller tummarna för dig. Är redan i vecka 15 fattar inte hur fort det kan gå
  • Erna90
    carrolinea skrev 2017-11-10 16:33:39 följande:

Åh håller tummarna för dig. Är redan i vecka 15 fattar inte hur fort det kan gå

Jisses ja, närmar sig halvtid! :)

Börjat få lite mage då? Ska ni kolla kön? :)
  • carrolinea
    Erna90 skrev 2017-11-10 18:58:22 följande:

Jisses ja, närmar sig halvtid! :)

Börjat få lite mage då? Ska ni kolla kön? :)

Ja men verkligen så skönt.

Ja lite är typ större nu än jag var med sonen i v.30 . Vi tänkte de gjorde inte de med sonen så ska bli spännande att se.
Svar på tråden Börja syskonverkstad maj 2017