• Eva Lotta

3 missfall kort tid

hej, jag har sen i juli haft 3 missfall och det har tagit hårt på kroppen. första var jag bara 2-3 dar sen o visade pos. grav test, andra var jag i vecka 10 och tredje i v.6. Jag är 40 år, har 3 barn och vill gärna ha mer barn.
    Jag har verkligen mått konstigt de senaste månaderna, Illamående, värmesvallningar, nedstämd och jätte ont i brösten. känt mig gravid konstant hur länge som helst.
    När jag var hos gyn för att börja nån slags utredning varför jag inte behåller grav. så tog hon cellprov o då nämnde jag att jag ibland blöder vid samlag. så hon tyckte jag skulle göra konisering för hon tyckte sig se förändringar men när cellprovet kom visade det inga förändringar alls. har haft 2 mens nu sen sista missfallet och mår pyton varje gång, som om jag vore gravid igen. Kan knappt leva ett vanligt liv...mycket jobbigt. Har någon nån slags erfarenhet av detta.?

• Svar på tråden 3 missfall kort tid
  • Eris

Hej läste ditt inlägg o det första jag kom att tänka på e att du kanske har börjat gå in i övergångsåldern????
    Du e ju lite för ung för det, men det finns dem som går in i det ganska tidigt.
    kolla upp det, så att du ifall det inte skulle va så kan utesluta det....
    hoppas allt löser sig för dig, styrkekramar....

Svar på tråden 3 missfall kort tid