Mnbvcxz12345 skrev 2017-01-29 17:50:34 följande:
Då ingen vet hela historien så kan ni hålla era dömmande åsikter angående mitt föräldraskap. Har som sagt inget missbruk och har aldrig haft. Vare sig innan mitt barn eller efter. Har aldrig haft med soc eller polisen att göra. Alltid haft ett jobb, boende och inga skulder eller anmärkningar. Alltid vart skötsam. Har gått med på att lämna frivilligt urin test och hoppas då utredningen läggs ner efter detta då jag ej har något missbruk.
Gjorde en dum sak då jag var desperat som mamma för att mitt barn inte ska behöva ha umgänge med en far som säljer droger. Han är ingen sliten far utan han festar, tar droger, säljer droger samt skiter i sitt barn. Endast för att jävlas med mig så håller han på att kämpa sig för att få umgänge med sin son efter 2,5 år. Varför jag ej vill ha en oansvarig pappa i mitt barns liv som kör påverkad, haft folk efter sig pga av pengar han blåst folk med. Så döm inte andra utifrån det lilla jag skriver. Ni kunde bara svarat på frågan hur ni trodde soc skulle reagera. Tack.
Anonym (??) skrev 2017-01-31 22:01:03 följande:
Var läser du att hon köpt droger??
Bra fråga, det står inte helt tydligt om det bara var ett försök eller lyckades.
Men det ändrar inget, det visar på extremt dåligt omdöme att försöka köpa droger av sitt ex.