• Carolajnen

Majbebis i Linköping 2017

Hej!

Försökte hitta någon grupp för majbebisar, men hittade ingen.

Någon fler i Linköping som är beräknade i Maj? :)

• Svar på tråden Majbebis i Linköping 2017
  • Jesisy

Hej! Jag väntar mitt andra barn Bf 28 maj ???? bor i Linköping! O du?

• Jesisy

Det har blivit ngn form av bugg när jag skriver från mobilen så därför blir det ibland flera frågetecken efter varandra... Bara så du vet ;)

• Carolajnen

Oj jag har ju fått svar! Förlåt för trög ts! ???? vad roligt!! Jag väntar mitt andra barn och är beräknad 17 maj.

• Carolajnen

Vi var nyfikna på att se va det var den här gången, men bebis ville inte visa. Men vi har en stark magkänsla om en till tös. :) har ni kollat?

• MammaBecka

Jag väntar mitt tredje barn 12 maj men kommer få planerat snitt ca en vecka innan bf :)

• Carolajnen

Men vad häftigt att ändå Veta att exakt då kommer vår bebis! Får man fråga varför du ska ta kejsarsnitt? ( du behöver absolut inte svara på det.) :)

• sofin526
    Och jag väntar min tredje dotter med BF 18 maj. Får inte gå över det datumet då jag i tidigare graviditeter fått havandeskapsförgiftning på slutet.
  • Jesisy

Vi tog inte reda på kön med vår son men denna gång kunde vi (jag) inte låta bli ;)

Eftersom vi inte såg ngt på RUL här i Linköping så åkte vi upp till Sthlm och gjorde ett privat ul på crocus ultraljud (rekommenderas om man är nyfiken!)

Fick då reda på att vi väntar en dotter <3

• Carolajnen

Häftigt! Har dom bättre utrustning där? Vi kommer vänta nu tills ongen är ute. Men hört fler som valt privat också. :)
    Har en ovana att skriva med emojis som tydligen blir massa frågetecken istället :)

• Carolajnen

Hur gamla är era andra barn? Min tös är född november 2012. :) så blir ganska precis 4,5 år emellan mina.

• Jesisy

Ja dels bättre utrustning sen bättre bemötande. Tycker den senaste bm som gjorde ul i Linköping var väldigt stressad o ovillig att både ta bilder o ta reda på kön. Det var helt värt att göra det privat :)

Vår son är 3 nu så han kommer vara drygt 3,5 när lillasyster kommer!

• MammaBecka

Jag har gjort planerade snitt med mina söner också så därför blir det snitt denna gången också. Har för trångt bäcken. Mina söner fyller 9 och 12 år i mars.

Svar på tråden Majbebis i Linköping 2017