Majbebis i Linköping 2017
Hej!
Försökte hitta någon grupp för majbebisar, men hittade ingen.
Någon fler i Linköping som är beräknade i Maj? :)
Hej!
Försökte hitta någon grupp för majbebisar, men hittade ingen.
Någon fler i Linköping som är beräknade i Maj? :)
Puffar upp :)
Hej! Jag väntar mitt andra barn Bf 28 maj ???? bor i Linköping! O du?
Det har blivit ngn form av bugg när jag skriver från mobilen så därför blir det ibland flera frågetecken efter varandra... Bara så du vet ;)
Bor i linköping och har BF 24 maj :)
Beräknad 13 maj! ????
Oj jag har ju fått svar! Förlåt för trög ts! ???? vad roligt!! Jag väntar mitt andra barn och är beräknad 17 maj.
Har ni tagit reda på kön? ????
Vi var nyfikna på att se va det var den här gången, men bebis ville inte visa. Men vi har en stark magkänsla om en till tös. :) har ni kollat?
Jag väntar mitt tredje barn 12 maj men kommer få planerat snitt ca en vecka innan bf :)
Men vad häftigt att ändå Veta att exakt då kommer vår bebis! Får man fråga varför du ska ta kejsarsnitt? ( du behöver absolut inte svara på det.) :)
Vi tog inte reda på kön med vår son men denna gång kunde vi (jag) inte låta bli ;)
Eftersom vi inte såg ngt på RUL här i Linköping så åkte vi upp till Sthlm och gjorde ett privat ul på crocus ultraljud (rekommenderas om man är nyfiken!)
Fick då reda på att vi väntar en dotter <3
Triss i damer är ju inte så dumt ????
Häftigt! Har dom bättre utrustning där? Vi kommer vänta nu tills ongen är ute. Men hört fler som valt privat också. :)
Har en ovana att skriva med emojis som tydligen blir massa frågetecken istället :)
Hur gamla är era andra barn? Min tös är född november 2012. :) så blir ganska precis 4,5 år emellan mina.
Ja dels bättre utrustning sen bättre bemötande. Tycker den senaste bm som gjorde ul i Linköping var väldigt stressad o ovillig att både ta bilder o ta reda på kön. Det var helt värt att göra det privat :)
Vår son är 3 nu så han kommer vara drygt 3,5 när lillasyster kommer!
Jag har gjort planerade snitt med mina söner också så därför blir det snitt denna gången också. Har för trångt bäcken. Mina söner fyller 9 och 12 år i mars.