• yezzo

BF September 2017 Göteborg

Hej! Jag bor i Göteborg, är snart 29 år och väntar mitt andra barn i september 2017. Tänkte några i Göteborg skulle vilja följas åt, gjorde det med mitt förra barn och hittat flera nya vänner genom detta forum. Vore kul och lära känna några nya! Enligt appen ska jag ha barn 19 september.

• Svar på tråden BF September 2017 Göteborg
  • slth

Vill gärna vara med i Facebookgruppen! Jag har också skickat min mejl i ett privat meddelande till dig yezzo.

• Camilla84

Hej!

Kan någon hjälpa mig så jag får inbjudan till facebookgruppen? Får inte kontakt med admin, men hon skrev att jag kunde få en inbjudan.

/Camilla

• yezzo
    Eiras3 skrev 2017-03-19 20:58:50 följande:

Hej! Har BF 21a september :)
    Tänkte fråga om det blev någon fb-grupp?
    Mail: mimi_zanden@hotmail.com

Vad roligt Mimmi! Var ju vi som träffades i Delsjön i helgen ju Jag bjuder in dig till gruppen
  • Wendel

Jag har BF 19:e augusti och bor i Göteborg, vill gärna vara med i gruppen och följa och lära känna andra gravida blivande mammor. Hoppas det är OK även om jag inte har BF i september ?? :)

• Karamia88

Hej!

Jag väntar första barnet, beräknad födsel 6/9, är 28 år och bor i kungsladugård/Majorna. Vill gärna lära känna andra som är på samma ställe i livet! ????

Vill gärna vara med i facebookgruppen! ????

• yezzo
    Karamia88 skrev 2017-06-08 12:37:18 följande:

Hej!

Jag väntar första barnet, beräknad födsel 6/9, är 28 år och bor i kungsladugård/Majorna. Vill gärna lära känna andra som är på samma ställe i livet! ????

Vill gärna vara med i facebookgruppen! ????

Skriv din mail så lägger jag till dig!!
  • yezzo
    Wendel skrev 2017-05-01 09:44:48 följande:

Jag har BF 19:e augusti och bor i Göteborg, vill gärna vara med i gruppen och följa och lära känna andra gravida blivande mammor. Hoppas det är OK även om jag inte har BF i september ?? :)

Skriv din mail så lägger jag till dig!
  • yezzo
    Novacaine skrev 2017-05-05 21:06:52 följande:

Åh jag vill med vara i fb gruppen :)

Skriv din mail så blir du tillagd!
  • madgar

Hej!

Jag väntar första barnet den 6 oktober, så är ju liiite fel månad men man brukar ju säga +/- 2 veckor :)

Så jag är gärna med i gruppen om jag får!

Svar på tråden BF September 2017 Göteborg