• Tokgurkan

Kan någon förklara nub-teorin?

Har googlat och kollat runt men förstår inte riktigt hur själva nuben ser ut? Alltså vad är det jag ska kolla efter på ultraljudsbilden?

Här är bilden jag har, ser man nuben på den? Kan det vara det där vita längst ner nästan mot rumpan? Så svårt att se tycker jag.

• Svar på tråden Kan någon förklara nub-teorin?
  • pricken85
    Frögurka skrev 2017-02-03 10:57:05 följande:
    Men ja tror faktiskt de är VÄLDIGT tillförlitligt om man som sagt vet vad man ska titta efter.

Hann knappt ens titta på dina bilder innan ja direkt ser att de är en tjej. Den undre bilden är jättetydlig.

Fan va skämmigt om ja sen har fel på nån bild ja gissar på.
    Viktigt att förstå är ju att ja absolut inte är ett proffs utan endast hobby-tolkar.

Men som ja skrev tidigare, har haft fel bara en enda gång av ca 10 så oddsen är på min sida ;)
    Du hade rätt ännu en gång, det är en liten flicka vi väntar!! :) <3 bra jobbat!
  • Sanna8301

åååh kan ni inte gissa på min med? Ultraljud 8/3 då får vi facit! Himla häftigt om ni kan se, för jag kan då inte det.

:)

• Any80
    Sanna8301 skrev 2017-02-27 20:48:25 följande:

åååh kan ni inte gissa på min med? Ultraljud 8/3 då får vi facit! Himla häftigt om ni kan se, för jag kan då inte det.

:)

Flicka?
  • Elisabet82

Nån som vill gissa?

Frögurka du verka ju grym på detta så önskar du ser detta och vill gissa.

• mammatill2daniella
    Frögurka skrev 2017-02-04 08:59:42 följande:

Ja kan tyvärr inte se nubben. De som skulle kunna vara de visar isf tjej kansle men de är en för dålig bild så ja vågar inte svara tyvärr.

Hej frögurkan! Vad jag har förstått är du duktig på att tyda nuben på ultraljudsbilder! Vill du försöka med min? detta är en bild från vecka 13+2

• Anonym (Anonym 13+2)

Kan någon ge sig på en gissning här? Tagna i v 13+2

Svar på tråden Kan någon förklara nub-teorin?