• lottaliten

Clomid (Klomifen)

Hej!

Dag 2 med clomid idag. Delar gärna denna resa med någon. Själv känner jag ett underligt illamående, vet inte om det är tabletten eller jag själv som tycker detta är lite jobbigt? Tacksam att medicinen finns, men inte roligt att vara i den sits när man måste ta droger för att kunna få ett barn.. Ni kanske förstår känslan..

• Svar på tråden Clomid (Klomifen)
  • MindyMi

Hej tjejer,

Chansar att skriva även om det var förra året tråden var aktiv. Håller med er om att pco suger. Man känner sig verkligen ledsen.

Vet ni om det finns att få tag i Clomid fortfarande online? Har kollat men inte fått svar ifrån Goldpharma och de andra har svarat att de inte har den längre.

Är så trött på att vänta känns som tiden bara rinner iväg. Vore en lycka få testa när hör det gått för er andra. =)

• Aylina88
    MindyMi skrev 2018-12-01 07:51:52 följande:

Hej tjejer,

Chansar att skriva även om det var förra året tråden var aktiv. Håller med er om att pco suger. Man känner sig verkligen ledsen.

Vet ni om det finns att få tag i Clomid fortfarande online? Har kollat men inte fått svar ifrån Goldpharma och de andra har svarat att de inte har den längre.

Är så trött på att vänta känns som tiden bara rinner iväg. Vore en lycka få testa när hör det gått för er andra. =)

Åh jag letar också beställde från dokteronline förut men de går inte längre. Snälla säg till om du hittar <3
  • Larje12

Hoppas det går bra för dig! Jag gar precis tagit tablett 2 men jag är 43 och hoppas detta kan hjälpa efter jag fick missfall i somras. Känns dock lite läskigt att självmedecinera.

• Aylina88
    Larje12 skrev 2018-12-11 21:58:32 följande:

Hoppas det går bra för dig! Jag gar precis tagit tablett 2 men jag är 43 och hoppas detta kan hjälpa efter jag fick missfall i somras. Känns dock lite läskigt att självmedecinera.

Kan jag skriva privat till dig? Kram
  • Aylina88
    Larje12 skrev 2018-12-12 06:12:05 följande:

Självklart :)

Jag har skrivit till dig :)
  • Aylina88
    MindyMi skrev 2018-12-01 07:51:52 följande:

Hej tjejer,

Hej! Jag beställde från finestpills.com/cart.html och fick dom idag det tog bara 10 dagar tills jag fick dom :)
Svar på tråden Clomid (Klomifen)