Pco? Eller något annat?
Vi har försökt bli gravida sedan oktober -15. Jag har haft oregelbunden mens så länge jag vet har fått gå på provera för att göra den regelbunden, sedan när vi började försöka läste jag att det kan bli svårare med provera och så fort jag slutade med den så blev mensen oregelbunden igen. Testade med lite för många äl-stickor men märkte aldrig av någon äl-höjning på dem. Men vi hade ändå mys varje dag ifall att. Sedan gick ett år efter vi börjat försöka och jag bokade tid för utredning. Så de testade mina nivåer och gjorde vaginalt- ultraljud och spolning av äggledare men de hittade inget fel på mig eller sperman från min sambo jag fyller 21 nästa månad så de tyckte vi skulle försöka sex månader till. Men jag har ingen ägglossning och jag har försökt prata med gyn-kvinnan men det känns inte som att hon tar mig på allvar för att jag är så ung. Min fråga är hur ser man ifall att man har pco kan man missa det? och borde jag vara på och tjata på gyn mer? Förlåt för att det blev långt behövde skriva av mig lite :(