• jahaja123

Stora vårtgårdar, orolig tjej-> hjälp

Hej! Jag är en tjej som är 14år. Jag är lite mörkare i hyn och har rätt stora bröst (85D).

Mina vårtgårdar är väldigt stora och jag har svårt för det. Jag vågar inte visa mig på offentliga platser, som t.ex. badhus, omklädningsrummet på gympan osv. Jag blir deppig så fort jag ser mig i spegeln.

Jag har hört att killar inte gillar det och jag är rädd att inte få någon kille p.g.a. det.

Googlade upp hur mycket det kostade att förminska dem och det var väldigt dyrt. (Har inte dem pengarna)

Vad ska jag göra? Tycker alla killar att det är fult? Hjälp.

• Svar på tråden Stora vårtgårdar, orolig tjej-> hjälp
  • Frontline

Du är 14 år och hör mycket men det är inget fel i att ha stora vårtgårdar-..

Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Tyrfing

Det är inget fel med stora bröstvårtor, alla ser olika ut. När du träffar en kille och ni är upp över öronen förälskade så kommer han inte bry sig om såna petitesser den dag han kommer se dig naken första gången.

• zZzZz

"Jag har hört att"

Lyssna inte så mycket på det, stämmer inte... :)

• Tom Araya

Jag håller med om det som redan är skrivet.

Jag kan dock ha en viss förståelse för att man går omkring och oroar sig för sitt utseende, i synnerhet i din ålder, men oftast överdriver man problemen själv.

Du är den du är och bör accepteras för det. Den som inte gillar det är antagligen inte rätt för dig. Sedan kan det förstås vara lite svårare att hitta den där killen som inte är så jävla ytlig när man är 14...

• Granny007

När jag va i din ålder hade jag inga bröst, bröstvårtorna va ljusa och ena lite inåtvänd. Blev tjuvtittad på i duschen och det skrattades på skolan. Blev kallad för somaliabarnet, bröstlös osv. Gick bara i stora tröjor och vägra visa mig. Som vuxen insåg jag vilken egentligen grymt snygg kropp jag hade o vänner har i efterhand berättat att dom va avis. Så i flera år döljer jag något fint o mådde sjukt dåligt för vad andra sa. Du är fjorton. Vad vet dem i din ålder om kroppar? Kan lova dig att män älskar alla olika kroppar. O dom struntar i dom där små felen vi kvinnor har en tendens till att hitta. Så va nöjd med din kropp. Lovar dig att du är grymt mycket snyggare än du själv kan föreställa dig.

• Anx123456

Jag är 17 och har extremt stora vårtgårdar, jag har komplex för det men undviker att kolla på dem och min pojkvän tycker mina bröst är fina

Kan dock medge att jag undviker att visa dem "icke styva" till honom ibland,.. men han har sätt dem annars också och tycker fortfarande dem är fina

Om du är rädd för någon att se, så visar man inte direkt upp brösten till andra än sig själv, sin partner (eller jag gör inte det) och din partner älskar dig för den du är så hen kommer inte bry sig om dina vårtgårdar, lovar!

• driver28

Du har inget att oroa dig för. En kille som dissar dig på grund av en så ytlig obetydlig sak som storleken på vårtgårdarna är inget att ha i allafall! Det finns säkert dem som ääälskar större vårtgårdar lika väl som dem som ääälskar mindre. Jag har aldrig ens reflekterat över detta dom vare sig en wowfaktor eller ett problem i vare sig en relation eller el tillfällig förbindelse.

Antagligen kommer dina 85D överskugga storleken på vårtgårdarna. Killar som gillar stora bröst skulle jag säga är väldigt mycket fler än dem som skulle bry sig om dina vårtgårdar.

Mitt tips är att inte lyssna på allt du hör, vara stolt över din vackra lite bruna kropp som jag är säker på att många killar gillar, och vara dig själv.

• U never saw me

Jag har också stora vårtgårdar, men har alltid fått höra av killar att jag har ovanligt snygga bröst. Så skit i vad folk snackar om och var nöjd med dig själv! Du är säkert jättefin!

• Aileen Allannah

Alltså, naturligt stora bröst har ju oftast stora vårtgårdar också, det ingår. Och det vet nog nästan varenda kille också. En del älskar det, en del gillar det inte, de flesta bryr sig inte. Försök att slappna av, även om jag vet att det är lättare sagt än gjort när man är 14.

• Sommar16

Jag har också 85D och har väldigt stora vårtgårdar. Jag har med åren fått större och större bröst. Innan jag fick barn hade jag B-kupa. Efter 3:de barnet så sitter man här med 85D.

Jag är normalviktig. Jag har lärt mig att tycka om mina större bröst och även de stora bröstgårdarna.

När jag hade B-kupa hade jag betydligt mindre bröstgårdar. Min man tycker om mina bröst oavsett storleken. Det viktigaste är att du lär dig tycka om dina bröst så kommer killen du träffar också göra det.

• holidodi

Det är vackert med stora vårtgårdar. Var stolt over hur du ser ut, operera dig inte för att se ut som någon annan. Du är vacker som du är. Stå på dig. När du börjar att ha sex, så kommer din partner att tycka om att sutta på dem.

• John22

Stora vårtgårdar kan vara precis lika snyggt som något annat, och på det stora hela tror jag inte att det är något jag eller några andra män lägger större vikt vid.

Håll inte på och operera dig, i alla fall inte än. Du har många år av utveckling kvar.

• Iaho
    jahaja123 skrev 2016-12-30 01:36:55 följande:

Hej! Jag är en tjej som är 14år. Jag är lite mörkare i hyn och har rätt stora bröst (85D).

Mina vårtgårdar är väldigt stora och jag har svårt för det. Jag vågar inte visa mig på offentliga platser, som t.ex. badhus, omklädningsrummet på gympan osv. Jag blir deppig så fort jag ser mig i spegeln.

Jag har hört att killar inte gillar det och jag är rädd att inte få någon kille p.g.a. det.

Googlade upp hur mycket det kostade att förminska dem och det var väldigt dyrt. (Har inte dem pengarna)

Vad ska jag göra? Tycker alla killar att det är fult? Hjälp.

Stora vårtgårdar är väldigt erotiska. Det tycker i alla fall jag.
Svar på tråden Stora vårtgårdar, orolig tjej-> hjälp