• tottan777

Väntar på sjätte missfallet!!!!

Har haft 5 missfall är nu gravid igen o väntar ett missfall. Är i v.9. Livet är orättvist. I onsdags var jag inne på vul...det lilla hjärtat hittar de inte o embryot hade inte växt på två veckor! Jag blev helt knäckt igen.
    Ska tillbaka nästa vecka för ett ställningstagande o se vad som händer. Igår började jag få färgade flytningar o det kom ett par droppar blod, jag drog en djup suck av lättnad o tänkte i all bedrövelse att kroppen stöter ut det själv så jag slipper skrapas eller ta tablett för att missta det. Fick även jätte ont som man får vid missfall. Jag tog två alvedon o gick o la mig o tänkte att när jag vaknar imorgon är det värsta borta. Tji fick jag!! Inte en tillstymmelse till blod. Nu är jag trött på detta ...sitter snart o deppar ihop...hur mycket ska man stå ut med!! Började med pregnylsprutor för att inte få missfall o tydligen kämpar nu min kropp på för att inte förlora ett dött embryo! Ironiskt eller????
    Inte så att jag vill ha missfall men nu vill jag bli av med detta så att gubben o jag kan ta nya tag! Om jag vågar och orkar.
    Ville bara gnälla av mig lite o tycka synd om mig själv!
    Tack!

• Svar på tråden Väntar på sjätte missfallet!!!!
  • Pumpan 70

Många styrkekramar till dig!!!!!

• Sogo

Det är vidrigt att gå och vänta och vänta på att det ska börja blöda. Det har tagit olika lång tid för mig vid olika missfall, så jag brukar faktiskt skrapa mig istället. Så blir man av med det. Så man kan lägga det bakom sig. Det kan ta upp till 4 veckor innan det kommer. Så om du vill så rekommenderar jag verkligen skrapning.
    KRAMAR

• tottan777

Hej! Tack för era svar. Hade det varit upp till mig så hade jag skrapats för länge sedan men det är läkarna som vill vänta för de vill vara 100% säkra men jag känner min kropp o det här slutar inte väl.
    Vaknade i morse o det hade kommit ett par droppar blod igen sedan slutade det igen. Blir galen!
    Vet att jag inte är ensam iaf.
    Tack!

• Herus

åh, en jätte kram till dig..
    Tänk att det ska vara så oretvist..

Stora stora kramen..

• Ridi

Vet inte vad man ska säga.. ..Finns inte ord som räcker till.
    Skickar en stor styrkekram!

• Maddo77

*Styrkekramar* Lider med dig.

• lynet70

Finns inga ord men jag skickar dig en styrke kram.......Hoppas den hjälper dig lite!

• pear

Hej.

Vill skicka massor av tröstkramar till dig tottan 777. Det är fruktansvärt tungt att behöva gå igenom så mycket. Och att dessutom behöva gå och vänta på att det ska sätta igång är nästan omänskligt.

Vid mitt senaste mf tog jag progesteron. Det gjorde också att själva utstötningen fördröjdes. Det är jättejobbigt att behöva åka hem och vänta. Men för mig tog det bara ca 4 dagar innan det kom igång ordentligt.

Hoppas att det ordnar sig för dig.

Kramar

• tottan777

Hej! jag böev skrapad igår (onsdag). Nu känns det som det är ett avslutat kapitel i vårat liv. Nu tar vi snart nya tag.

Tack för era styrkekramar!

• camomillis

Sitter själv o väntar på att det ska starta snart... Fick beskedet igår. Min läkare vill inte heller ge mig tabletter eller skrapa mig, tycker att naturen ska ha sin gång.
    Jag får se hur länge jag står ut med o gå o vänta, sen tänker jag ringa o kräva något av de två!

• orzia1

massa kramar

Sila mina tårar i silkesduk och låt min sorgsna melodi leta sig ut i skogens dimma
  • Maria34

Kramar till dej har själv gått igenom det för några månader sen och de fick sätta in tabletter för att allt skulle komma ut och det kändes hemskt.

Tänker på er
    kramar Maria

Svar på tråden Väntar på sjätte missfallet!!!!