Väntar på sjätte missfallet!!!!
Har haft 5 missfall är nu gravid igen o väntar ett missfall. Är i v.9. Livet är orättvist. I onsdags var jag inne på vul...det lilla hjärtat hittar de inte o embryot hade inte växt på två veckor! Jag blev helt knäckt igen.
Ska tillbaka nästa vecka för ett ställningstagande o se vad som händer. Igår började jag få färgade flytningar o det kom ett par droppar blod, jag drog en djup suck av lättnad o tänkte i all bedrövelse att kroppen stöter ut det själv så jag slipper skrapas eller ta tablett för att missta det. Fick även jätte ont som man får vid missfall. Jag tog två alvedon o gick o la mig o tänkte att när jag vaknar imorgon är det värsta borta. Tji fick jag!! Inte en tillstymmelse till blod. Nu är jag trött på detta ...sitter snart o deppar ihop...hur mycket ska man stå ut med!! Började med pregnylsprutor för att inte få missfall o tydligen kämpar nu min kropp på för att inte förlora ett dött embryo! Ironiskt eller????
Inte så att jag vill ha missfall men nu vill jag bli av med detta så att gubben o jag kan ta nya tag! Om jag vågar och orkar.
Ville bara gnälla av mig lite o tycka synd om mig själv!
Tack!