• tvåsmåunderverk

Starka ältest i 4 dagar?

Började ta ägglossningstest på dag 10, som var väldigt starkt, positivt mer eller mindre. Men nu på dag 13 är det fortfarande lika starkt! Är inte detta konstigt? Borde inte ägget släppt med tänke på hur länge testerna ser ut?

• Svar på tråden Starka ältest i 4 dagar?
  • Förkunnaren

Det kanske är fel på testet? Ägglossningen varar väll bara ca 24 timmar? Köp Clearblue digital, så jävla bra.

• LillaJag06

Ibland släpper inte ägget direkt. Testerna reagerar ju på de förhöjda hormonerna och ibland släpper ont ens ägget. Det har hänt mig.

• fruthomsen

Så vart det för mig för två år sen, när jag var inne på andra försöket. Hade fått mens och så som vanligt och började sen med äl stickor. Visa sig att jag var gravid istället för att ha äl den gången som tyvärr slutade i ma.

Antingen är det nåt knas eller så kan du alltid ta ett graviditetstest.

• HoppasPåEnTill
    tvåsmåunderverk skrev 2016-12-25 18:32:33 följande:

Började ta ägglossningstest på dag 10, som var väldigt starkt, positivt mer eller mindre. Men nu på dag 13 är det fortfarande lika starkt! Är inte detta konstigt? Borde inte ägget släppt med tänke på hur länge testerna ser ut?

Så där ser mina ut nästan jämt. När ÄL är på G så blir teststrecket kraftigare än kontrollstrecket. De kan se ut så där i 10 dagar för mig. Jag dubbelkollar med clearblue.
  • tvåsmåunderverk

Gravid är jag inte :)

Men dagens är väl positiv, eller hur? Testsstrecket är starkare än kontrollstrecket.

Översta är idag!

Svar på tråden Starka ältest i 4 dagar?