• michimichi

BIM Januari 2017

Tänkte skapa en bim-tråd som gäller för hela januari månad. 

Jag själv är 25 år och vi ska nu ÄNTLIGEN påbörja syskonverkstaden till vår 2 åriga tjej!

Har beräknad ÄL 6 januari, så BIM är runt 20/1. 

Någon som vill följas åt? :)

Gravid

• Svar på tråden BIM Januari 2017
  • kvinna29årskåne

Bim i fredags. Ingen mens i sikte. Har haft pms symptom hela veckan. Idag har jag haft ont i magen som Jag brukar ha när mensen kommer, dock ingen mens än. Frågan är om jag ska hoppas?

• Prinsessan
    Turenskan skrev 2017-01-29 10:02:02 följande:

Törs knappt tro att de är sant. Efter å ha försökt få barn i nästan 3 år, gjorde IVF förra året, fick utomkved i maj efter insättningen, så visar stickan jag tog igår em plus! Tog dessutom en imorse på morgonurin som även den fick ett streck till. Nu till min nojig fråga - borde de inte vara starkare det jag tog imorse?! (bakre stickan) Har bim idag. Lär få höra av mig till bm på kliniken som hjälpt mig vid ivf.

Grattis!

Underbar läsning ?
  • kvinna29årskåne

Nähä. Och där kom den förbaskade mensen. Är så ledsen och arg. Varför blir det aldrig min tur? Får väl hoppas på att vi får tid snabbt till utredning. Denna väntan är frustrerande. Hoppas det går bra för er andra.

• Sandrajian

Mensen kom idag, 8 dagar för sent.. konstigt när jag alltid har regelbundet. Nåja! Bara att ta nya tag! Hoppas ni andra plussar på ! <3

• Isvattenis

Ingen "riktig" mens än. Men jag va och styrketränade och när jag kom hem hade jag en rosa flytning så nu drar den nog igång. Skönt att de Kom igång om jag ändå inte är gravid.

• Linder

Hej

Hur fungerar detta? Jag har länge gått in och kolla på olika trådar här på FL, men jag har aldrig vågat kommentera själv eftersom jag inte vill att någon ska se att jag försöker skaffa barn ???? Självklart förstår jag ju att man kan ha ett påhittat användarnamn men kommer min mejladress synas någonstans? Jag och min sambo är inne på 3:e försöket och jag har öl i helgen, skulle vara roligt att följas åt med er (om jag vågar????)

• maria1992

Hej tjejer!

Trodde jag skulle ha äl runt 31-1 Jan men tydligen var de negativt så antar att den kommit tidigare då de fortfarande är negativt på äl-stickorna.

Jag har haft idag molnvärk, ont i ryggen och vita vattniga flytningar... vad kan detta bero på? Något man har efter äl? Speciellt vattniga flytningar??

Hmm.. tacksam för hjälp!!

• sockertoppen90

Jag och min sambo planerar barn sen i höstas :). I slutet av september tog jag ut p-stav tog dock typ en och en halv månad innan mensen kom igång.
    Denna gång blir vårt andra försök och imorse tog jag ett positivt test :D :O!! BIM 4 januari kan knappt fatta de :P :D :O.

• sockertoppen90
    sockertoppen90 skrev 2018-01-03 17:43:53 följande:

Jag och min sambo planerar barn sen i höstas :). I slutet av september tog jag ut p-stav tog dock typ en och en halv månad innan mensen kom igång.
    Denna gång blir vårt andra försök och imorse tog jag ett positivt test :D :O!! BIM 4 januari kan knappt fatta de :P :D :O.

Tänkte skriva på följas åt men hann inte riktigt med de jobbiga så här tidigt är att vad som helst kan hända så vi har kommit överrens om att inte gå ut till alla / några än typ och de är jobbigt ^^.
Svar på tråden BIM Januari 2017