• Linda2barnsmamma

Vi som vill ha nr 3, 2017 :)

Någon mer som är sugen på en nr 3 ? ;) här har vi kommit fram till att det ska bli , eller så gott det går , en nr 3

Har inget BIM att skriva då jag inväntar mens o ägglossning :) Snart hoppas jag !

Barnen längtar & vi längtar.

• Svar på tråden Vi som vill ha nr 3, 2017 :)
  • jhk88
    Milou3 skrev 2017-03-25 10:21:02 följande:

Stort grattis!!

Taaaack!! <3
    Linda2barnsmamma skrev 2017-03-25 13:49:04 följande:

Grattis grattis <3

Taaack!! <3
  • Pixma

Hej!

Kul att hitta en grupp som passar mig precis! Hoppas jag kan hoppa in här:)

Vi planerar en 3:a! Tror jag...är ganska rädd för hur graviditeten ska gå då jag andra gången hade väldigt mycket foglossning mm, men ändå vill hjärtat ha en till! Konstigt det där...

Hur var era andra graviditeter? Känns en trea helt självklart för er? Hur resonerar ni?

Mvh Pixma

• Milou3
    Pixma skrev 2017-03-25 22:18:14 följande:

Hej!

Vi planerar en 3:a! Tror jag...är ganska rädd för hur graviditeten ska gå då jag andra gången hade väldigt mycket foglossning mm, men ändå vill hjärtat ha en till! Konstigt det där...

Hur var era andra graviditeter? Känns en trea helt självklart för er? Hur resonerar ni?

Mvh Pixma

Har två barn på 9 och 12 år från en tidigare relation och nu när jag träffat mannen i mitt liv vill vi gärna ha ett gemensamt. Han har inga barn sen tidigare.

Mina tidigare graviditeter har varit väldigt normala med lite småkrämpor så oroar mig mer över om det ens kommer gå att bli gravida/få behålla samt föda ett friskt barn än graviditeten i sig. Vi blev gravida på försök nr 4 men fick tidigt mf och om 12-13 dagar får vi se om försök nr 3 efter mf lyckades. Vi missade troligtvis äl så har inga förhoppningar alls. Blev endast sex 3 dagar innan äl tyvärr.

Är sååå sugen på en liten bebis och få den med min stora kärlek vore underbart! Illamående, trötthet, halsbränna och foglossning bring it on ;) jag är redo!
  • Linda2barnsmamma
    Pixma skrev 2017-03-25 22:18:14 följande:

Hej!

Mvh Pixma

Hej. Mina flickor är 6 o 7. Med sista hade jag hemsk foglossning från v.9 redan.. så att planera nr 3 är lite nervöst och skrämmande inför kommande foglossning men ändå så mysigt och vi längtar ! :)

Slutade med sprutan för 5 månader sedan så väntar in aningen mens el nått som visar att kroppen ska komma igång ;)
  • dagsförtrean

Senast jag skrev i tråden var 4 feb...skrev då att jag ville ta en paus. Kändes som att det aldrig skulle gå.....och inte vill jag ha någon bebis i Dec. 
    Så, vad händer??
    Jodå, nu jäkla är man gravid. Om allt går vägen så kommer 3:an i Dec...hahahaha

Tjoho...livet går aldrig att planera...

• Milou3
    dagsförtrean skrev 2017-04-03 08:56:44 följande:

Senast jag skrev i tråden var 4 feb...skrev då att jag ville ta en paus. Kändes som att det aldrig skulle gå.....och inte vill jag ha någon bebis i Dec. 

Så, vad händer??

Jodå, nu jäkla är man gravid. Om allt går vägen så kommer 3:an i Dec...hahahaha

Tjoho...livet går aldrig att planera...

Grattis!

Då skriver jag samma. Känns som att det aldrig kommer gå! Hehe
  • jhk88

Hej!

Det blir ingen novemberbebis för oss :( Fick missfall i fredags. Är så otroligt nedstämd och jag önskar så att jag blir gravid direkt utan mens mellan. Jag vill inte vänta längre. Jag har haft denna otroligt starka längtan i nästan fyra år och när jag väl får det där efterlängtade plusset, då ska jag gå och få missfall. Är sååå fruktansvärt arg på min kropp! Aldrig fått missfall tidigare och så får jag det nu :( Trodde att jag sörjt färdigt det här igår men idag känns det otroligt tungt igen :(

• Milou3
    jhk88 skrev 2017-04-03 10:47:51 följande:

Hej!

Det blir ingen novemberbebis för oss :( Fick missfall i fredags. Är så otroligt nedstämd och jag önskar så att jag blir gravid direkt utan mens mellan. Jag vill inte vänta längre. Jag har haft denna otroligt starka längtan i nästan fyra år och när jag väl får det där efterlängtade plusset, då ska jag gå och få missfall. Är sååå fruktansvärt arg på min kropp! Aldrig fått missfall tidigare och så får jag det nu :( Trodde att jag sörjt färdigt det här igår men idag känns det otroligt tungt igen :(

Usch jag lider med dig :( vet hur hemskt det känns!!

Det kommer gå vägen tillslut.
  • Wallstenskan

Sista chansen att få en "tre" 2017!
    Mens beräknad den 17/4 Annandag Påsk.
    Sex 5dgr och 3dgr innan ÄL i Söndags.
    Vad är oddsen att vi får de där efterlängtande plusset och kan välkomna vår Julaftonsbebis?

• Dsf

Hej!

Jag hoppar gärna in här! Har en dotter född 2010 samt en son född 2016. Egentligen skulle vi vänta ngn månad med att försöka oss på nummer tre, men de ville sig så väl att jag visst hade ägglossning under vår hotellhelg, vilket vi upptäckte i efterhand. Och nu sitter jag här, på bim-6 och är stensäker på att jag är gravid. Jag bara känner det. Precis så som det kändes när jag väntade sonen. Tog ett gravtest idag och ser ett svaagt streck. Precis som med sonen, haha.

• Milou3
    Dsf skrev 2017-04-05 19:46:32 följande:

Hej!

Jag hoppar gärna in här! Har en dotter född 2010 samt en son född 2016. Egentligen skulle vi vänta ngn månad med att försöka oss på nummer tre, men de ville sig så väl att jag visst hade ägglossning under vår hotellhelg, vilket vi upptäckte i efterhand. Och nu sitter jag här, på bim-6 och är stensäker på att jag är gravid. Jag bara känner det. Precis så som det kändes när jag väntade sonen. Tog ett gravtest idag och ser ett svaagt streck. Precis som med sonen, haha.

Grattis! Ser också :)
Svar på tråden Vi som vill ha nr 3, 2017 :)