Någon med klokt råd, så förvirrad svärfamiljen
Okej hjälp mig lite här. Jag är så arg och så ledsen. Min mans syster hörde av sig till honom för ett tag sen och ville gå på bio med honom han svarade att han inte ville utan att han tyckte relationen bör förbättras mer mellan oss alla. Hon är ofta i stan men hör inte av sig, svarar inte när man ringer eller skriver till henne. Han sa att han kände sig sårad över detta då vände hon och sa att jag min mans fru inte behöver ha kontakt med henne om inte jag vill men att hon gärna vill ha kontakt med honom och barnen. Han ifrågasätter detta och frågar varför hon nämner mig och att jag inte vill ha kontakt. då säger hon att hon försökt kontakta mig men att jag inte svarat sen i våras
det konstiga är att vi träffats och umgås och hörts via telefon så detta var en ren lögn. Mannen blir arg över att hon ljuger och säger att det är oacceptabelt. Hon känner sig stött över detta och har varit ledsen sen dess. Igår träffades vi, hade ingen aning om att hon var i stan. Vi var på besök hos barnens kusinens och då kommer hon. jag kramar henne och frågar om hon mår bra om hon fått mina sms. till svar får jag att hon är ledsen över att VI skrev så elakt till henne. (hon anklagade mig för att skriva från min mans tele när hon sa att jag ignorerar henne) jag tittar på henne och säger att jag inte förstår vad hon pratar om.. säger att jag försökt komma i kontakt med henne och att jag ser att hon är ledsen över något. Gå in och läs det din man skrev till mig så förstår du allt. Idag gick jag i och läste deras konversation, min man stöttade mig stod upp för mig påpekade att hon ljög om att jag. Han gjorde allt rätt när hon försökte få det att verka som att jag gjort så att vår kontakt försämrats. Nu är jag så besviken, hon ljög mig rätt upp i ansiktet igår och var så ledsen. jag tyckte synd om henne brydde mig medans hon ljög om mig!! usch ville bara prata av mig hur ser ni på denna situationen min man vill inte ha med henne att göra inte jag heller som det känns just nu..