• Anonyma tjejen03

POSTA- MIG SÄLV

Jag har funderat på en grej ganska länge nu.. en ganska galen grej. Jag skulle vilja posta mig själv, vet det låter knäppt men jag är lite galen så låt mig va galen. Jag hade gärna viljat posta mig själv utomlandsSolig.

Men är detta olagligt? Man vill ju liksom inte bli straffad när man lika bra kunde tagit ett flygplan. Är det farligt? Kan man typ bli mosad? För jag vill inte bli mosad.

Så är detta farligt och olagligt? Någon som vet? Ge även tips på var ni tycker jag ska posta migCool!

• Svar på tråden POSTA- MIG SÄLV
  • Mallemamma

Ja det är farligt, för du skulle åka i ett lastutrymme som inte är anpassat för levande människor. Tror dessutom att all post går igenom säkerhetskontroll och de skulle se att du var i paketet innan du ens lastades på planet. Jag är ganska säker på att det är olagligt. Börja med att postas inom sverige kanske ;)

• Mallemamma

Vet att det är någon som tar emot tomtens post, minns inte vem.. men posta dig till tomten! Nånstans kommer du ju

• Kerubmamman

jag tror inte det blir billigare än en flygbiljett. 
    Vem skulle du adressera paketet till? 

Keruben lyser av intelligensens prakt - Giovanni Pico della Mirandola
  • Wazp

Din plan har några brister;

1- vem ska du adressera dig till? Någon måste ta emot dig

2- Du kommer att bli röntgad på flygplatsen. Då riskerar du åtal för olaga intrång, brott mot luftfartsskyddet bland annat

3- OM du skulle lyckas komma ombord skulle du frysa ihjäl eller dö av syrebrist då lastutrymmet på flygplanet i vanliga fall inte varken är syresatt eller uppvärmt. På 10.000 meters höjd så kan det bli runt -60grader.

Lek med tanken, dröm om det Men försök aldrig att göra det på riktigt!

• Anonyma tjejen03

Ja till och med jag förstår att posta sig utomlands är dumt det får förbli en dröm Flört. Men funderar ändå på att posta mig till min egen adress Cool!

Svar på tråden POSTA- MIG SÄLV