Blir så jäkla less
Värsta sjukstugan här... Jag har inte sovit mer än kanske 3 timmar och då inte ens tre timmar i sträck utan upphugget eftersom jag vankat omkring med sjukt barn större delen av natten och dagen.... Sambon har en mancold ve och fasa... Stänger in sig i sovrummet och visar sig inte på hela dagen..... Nu i EM kommer hans ena barn hem MED en kompis.... Barnet ska EG vara hos mamma men hon åker tydligen till Stockholm idag och har inte sagt nåt utan bara sagt till barnet att åka hit efter skolan.
Barnet är såklart välkommen hen bor ju också här med jag blir irriterad på att inget få veta.. Hen är lite kinkig med maten och det fanns ju ingen passande mat planerad den här veckan, inte heller frukost som passar.... Lite förvarning hade ju varit schyst....
Jag är sjukt, sjukt trött och slut efter flera dagar med sjuka barn.... Tvingar tillslut upp sambon och säger att han faktiskt får fixa mat idag för jag kan inte lägga ner yngsta utan att hen börjar gråta.. Jamen då ska han liks upp för det är visst hockeymatch för hans andra barn idag.. En match som hen inte ska vara med på pga sjukdom men dom ska dit ändå... Så nu åker han lämnar mig med sjuka barn + hans ena med kompis.. Jamen så jävla kul då..... Då är man helt plötsligt inte så himla sjuk längre... Men att hjälpa till idag så jag fick sova i alla fall en kort stund det gick minsann inte...
Och jag blir jävla less på hans ex som ofta gör såhär.. Åk hem till pappa.. Ja visst barnen är välkommen såklart men inte en tanke på att vi kanske inte är hemma.. Är inte bara en gång pappan varor på jobbpass och hans barn helt plötsligt kommit hit ändå utan att vi vet nåt.. Två gånger har jag inte ens varit hemma utan varit tvungen att skynda mig hem för att dom stått utanför och inte kommit in för att dom glömt nycklarna in...
Eh . Behöver nog mest ventilera och sova men det verkar inte hända i närmaste framtiden *suck*