Nervös att skaffa en sladdis!!!
Jag är 32 år, min sambo är 26 år och jag har två barn (med samma pappa)sedan tidigare som är 9 år & 12 år. Hade inget bra förhållande med deras pappa som var väldigt frånvarande under barnens första år, vi separerade då yngsta bara var 9 mån.Jag hade ju bestämt att jag inte vill ha fler barn, mycket pga att mina nu är så pass stora och bara tanken på att vara gravid igen och att genomlida sömnlösa nätter igen gav mig kalla kårar! Men det har nog mycket att göra med att jag fick ta allt ansvar då deras pappa hade "viktigare" saker att göra!
Vi har varit tillsammans i 3 år nu och vi har pratat om barn och han vill ju såklart ha barn då han inte har några egna.
Jag älskar ju honom och att ta ifrån någon den stora upplevelsen att få barn känns inte rättvist.
Så jag har de senaste månaderna börjat fundera och nästan tycka att det hade varit mysigt med en till bebis

Dock verkar sambon inte ha någon panik med att skaffa barn

Är det någon fler som funderar på sladdis? för er som har en sladdis, hur har det funkat för er med större barn och åldersskillnad? Hur är en 3 e graviditet efter så länge? känns som jag har glömt allt vad det innebär att ha en bebis

Vill nog inte vänta allt för länge med att börja försöka, vet ju inte hur länge det dröjer innan jag blir gravid och jag blir ju inte yngre direkt!!