• eja091

Julklapp till sambo

Aldrig har jag haft sån idétorka på julklappar förut.

Min sambo är 35 år. Han har typ allt som han vill ha. Han har rätt dyr klädsmak. Intresserad av bilar, bygga o såklart familjen..

Just det här året av varit extra jobbigt för oss. Väldigt påfrestande av olika själ.

Han har varit min klippa, mitt stora stöd genom allt o fått mig klara allt. Har aldrig älskat nån så otroligt mkt förut! Jag vill verkligen hitta den absolut bästa julklappen som finns till honom. Som ett sätt att säga tack för allt o för att du är min. Idéer någon?

• Svar på tråden Julklapp till sambo
  • Virvlande89

Svårt att ge bra tips när man inte känner honom, men det finns några bra sidor för att få saker graverade. Jag har använt Getpersonal.se eller nåt liknande (minns inte på rak arm). Det finns flera olika saker man kan gravera där och man får välja text och typsnitt själv. Min man fick graverade manschettknappar i morgongåva till exempel. :)

• viktorjohan

Jag fick biljetter och boende i julklapp till en konsert i Dalhala med ett band jag lyssnar mycket på. Jag har liknande intressen som TS man. Har redan i stort sett alla verktyg jag behöver osv. Men konserten blev nåt jag gick och såg fram mot länge. Jag hade pratat länge om att att jag ville uppleva Dalhalla. Ett väldigt speciellt ställe. Jag uppskattade verkligen den julklappen.

Svar på tråden Julklapp till sambo