"orkar knappt gå ner för trappen" eller "har knappt lust att gå ner för trappen"?
Jag tycker att du ska förklara för din son att är han för sjuk för att gå ut med hunden eller inte vill så får han be någon annan att göra det nästa gång.
Thure Björkman skrev 2016-10-27 03:05:29 följande:
Det var verkligen en massa djur du har plus jobb och studier. Man undrar ju hur tiden räcker till! Och självklart sköter du allt med bravur! Tränar du inte? Det tror jag!Inga tunga uppgifter i någon förening? Jo, det är väl klart! Sedan antar jag att du även är en engagerad förälder!
Klart att du kan sitta och göra bedömningar på vilka som skall ha husdjur eller inte!
Men det är ändå stor skillnad på vad man kan göra, utan att det gör något, och på vad man ska göra enligt Disney-folket.
JBV ändrar sina författningar med jämna mellanrum. Jag tror att djurens anatomier inte hinner förändras med damma intervaller.
Tror att han kanske reagerade på
Thure Björkman skrev 2016-10-26 23:51:22 följande:
En hund klarar sig längre än man tror. Urinblåsan är otroligt flexibel. Sedan händer ju inte mycket mer än att jycken kissar på golvet.
Det samma gäller bajset, det kommer ju ut till sist...ute eller inne.
Så vad är problemet? En hund klarar sig lätt i 14-15 timmar. Om grabben är sjuk och missar en runda eller två, det spelar väl ingen roll..
Antingen får någon gå ut, eller torka upp inomhus.
på ditt inlägg verkar det mer som att det inte spelar någon roll.
Tihi skrev 2016-10-25 19:38:07 följande:
Men för helvete! Ta hand om hunden era stolpskott! Ni verkar vara åtminstone tre personer som kan gå ut med hunden och ändå så gick INGEN AV ER ut med den stackars hunden. Ingen av er visade någon som helst sympati och omtanke om hunden. Vilken bedrövlig familj ni måste vara. Om jag visste vem ni var så skulle jag anmäla er för djurplågeri.
Det hände
en gång men det bör inte upprepas men det skulle inte hända något om du anmälde.
Är familjen bedrövlig för att någon missade en gång?